خبرگزاری کار ایران

شجاعی، دژاگه و اسدی؛ سه تفنگدار تراکتور در لیگ نوزدهم

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۱۷۱

دو کاپیتان تراکتور و یکی از هافبک‌های جوان این تیم در بین برترین‌های فصل جدید قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتور که امید زیادی به قهرمانی لیگ نوزدهم داشت حالا 9 هفته مانده به پایان لیگ و با 37 امتیاز در شرایطی مشابه سپاهان مشغول تعقیب پرسپولیس با اختلاف 10 امتیازی است. سرخ‌های تبریزی دو کاپیتان با تجربه و یک جوان تیم خود را در بین برترین‌هایشان می‌بینند.

 

در زیر آنالیز سایت یازده از سه ستاره تیم تراکتور را مشاهده می‌کنید:

 

نفر اول: اشکان دژاگه

تراکتور در حالی اکنون در امتیاز ۳۷ با سپاهان برابر است و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار دارد که اگر فرصت‌سوزی این تیم در برخی مسابقات نه چندان دشوار(به ویژه در نیم‌فصل اول) نبود، آنها اکنون حداقل رتبه دوم را در اختیار داشتند ولی با این وجود، آنها همچنان یکی از مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی محسوب می‌شوند که در این راه اشکان دژاگه، از دید سایت یازده بیشترین تاثیر را در نتایج تیمش داشته است.

کاپیتان دوم تیم ملی و تراکتور در این فصل ۱۳۱۵ دقیقه در ترکیب حضور داشته که علاوه بر دریبل‌های پُرتعداد و چشم‌نواز او و بازی‌سازی در خط میانی، حاصل کارش در ترکیب تیمش به ثمر رساندن ۲ گل زیبا، زدن ۳۴ شوت خطرناک و دادن ۱۳ پاس کلیدی بوده است.

 

نفر دوم: رضا اسدی

هافبک دفاعی بلند قامت فصل گذشته سایپا که تا روزهای آخر نقل و انتقالات پیش فصل در سه راهی تهران، اصفهان و تبریز گیر کرده بود، با انتخاب تراکتور سعی کرد در فضای جدیدی برای ادامه فوتبال و کسب تجربه در کنار کاپیتان‌های ملی به میدان برود که این انتخاب تا به اینجای فصل درست به نظر می‌رسد، چراکه او توانسته مهره موثری در ترکیب تیمش باشد.

رضا اسدی که در پست‌های هافبک دفاعی و دفاع میانی در لیگ نوزدهم برای تراکتور بازی کرده و در بیشتر مسابقات نمایش کم‌اشتباه و پُرتلاشی داشته، ۱۴۷۱ دقیقه بازی در این فصل انجام داده و در این بازه زمانی موفق به زدن ۳ گل، ۴۲ تکل موفق و مهم‌تر از همه برتری در ۷۸ نبرد هوایی شده است.

 

نفر سوم: مسعود شجاعی

رهبریِ او در ترکیب تراکتور بدون شک یکی از عوامل موفقیت این تیم در فصل جاری بوده است. کاپیتان تی‌تی‌ها که پاس‌های در عمق و ارسال‌های او همواره خطرناک و در گل‌های تراکتور تاثیرگذار بوده، سومین بازیکن برتر تیمش تا به اینجای فصل محسوب می‌شود.

مسعود شجاعی در لیگ نوزدهم ۱۴۹۳ دقیقه بازی برای تراکتور انجام داده و توانسته علاوه بر میدان‌داری، راهنمایی بازیکنان و ... ، ۳ گل بزند، ۱۳ پاس کلیدی داشته باشد و ۲۱ دریبل موفق بزند تا با این آمار، جزو ستاره‌های سرخ‌های آذربایجان و حضورشان در رده سوم جدول باشد.

 

شجاعی، دژاگه و اسدی؛ سه تفنگدار تراکتور در لیگ نوزدهم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز