خبرگزاری کار ایران

حاتمی: لیگ باید زودتر تعطیل می‌شد/ کیفیت لیگ یک دست کمی نسبت به لیگ برتر ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۰۸۲

مهاجم تیم بادران تهران سطح کیفی لیگ یک را همچون لیگ برتر قلمداد کرد.

به گزارش ایلنا، فرزاد حاتمی مهاجم تیم فوتبال بادران تهران درخصوص آخرین شرایط این تیم با خبرنگار ما به صحبت نشست که ماحصل این گفتگو را در ذیل می‌خوانید؛

اوضاع بادران چطور است، تمرینات خوب پیش می‌رود؟

همه‌چیز خوب است. خدا را شکر یک مجموعه بسیار خوب دور هم هستیم و در تلاش هستیم به اهدافی که در این تیم داریم برسیم. بچه‌ها به خودباوری کامل رسیده‌اند و هدفی غیر از صعود به لیگ برتر نداریم. متأسفانه طی دو هفته اخیر امتیازاتی از دست دادیم که مطمئناً تکرار نخواهد شد.

با توجه به شرایط جدید و شیوع ویروس کرونا، تمرینات چطور پیش می‌رود؟

فعلاً که تعطیل است. متأسفانه این موضوع همه جامعه را درگیر خود کرده و از نظر روانی هم همه را تحت تأثیر قرار داده است. پیش از این تمرینات بسیار خوبی داشتیم و همه بچه‌ها کاملاً آماده هستند. ببینیم اوضاع چطور پیش می‌رود، به‌نظرم در چنین شرایطی تمرین کردن هم سخت است و شاید مشکلاتی را برای خودمان و خانواده‌های‌مان به‌وجود بیاورد. شاید خودمان با توجه به ورزشکار بودن و آمادگی جسمی خوب، خیلی در خطر نباشیم اما واقعاً برای خانواده‌های‌مان نگرانی داریم. به هر حال ممکن است با تجمع آلوده شویم و این را به خانواده‌ها سرایت بدهیم.

بازی‌ها هم که فعلاً تعطیل است و این نگرانی شما برطرف می‌شود

به‌نظرم باید زودتر تعطیل می‌شد، به هر حال جان انسان‌ها از همه‌چیز مهم‌تر است و البته این مختص کشور ما هم نیست و به‌نظر با این شرایط شاید برخی کشورهای دیگر هم مجبور به تعطیلی بازی‌ها شوند.

قبل از تعطیلی بازی‌ها، در یکی دو بازی نتایج خوبی نگرفتید. دلیل خاصی داشت؟

متأسفانه اغلب بچه‌های ما و حتی خود من، سرما خورده بودیم و اصلاً آماده بازی نبودیم، با این حال تلاش کردیم امتیاز از دست ندهیم ولی واقعاً حال بچه‌ها خوب نبود و متأسفانه کاملاً درست است ما امتیازات مهمی را از دست دادیم.

با این شرایط و حضور در رده ششم جدول هنوز امیدوار به صعود هستید؟

صددرصد. ما بازیکنان بسیار باکیفیتی داریم و با هدایت کادر فنی خوب‌مان می‌توانیم در ادامه راه به هدف‌مان که صعود به لیگ برتر است برسیم. درست است که شاید بادران در لیگ برتر نتواند اهداف بزرگی داشته باشد اما صعود کردن بزرگترین هدف ما در این فصل از رقابت‌ها است.

قطعاً راه سختی خواهید داشت، خیلی از مدعیان هم جلوتر از شما هستند و هم اندازه شما انگیزه دارند

کاملاً درست است. برعکس آنچه بعضی‌ها فکر می‌کنند، کیفیت لیگ یک دست‌کمی از لیگ برتر ندارد و اینجا رقابت سنگین‌تر هم هست اما تیم ما به خودباوری خوبی رسیده و مثل هفته‌های گذشته همه امتیازات باقی‌مانده از لیگ را کسب خواهیم کرد.

به آقای گلی هم فکر می‌کنی؟

این همه گل در لیگ برتر زدم و در لیگ یک و در بادران هم به‌دنبال گل زدن هستم، اما بیشتر می‌خواهم برای تیمم مثمرثمر باشم. حتماً با گل زدن من، تیم هم امتیازات را جمع خواهد کرد پس برای گلزنی تلاش خواهم کرد نه آقای گلی. چند هفته از بازی‌ها باقی مانده و در این مدت حتماً تلاش من و همبازی‌هایم فقط کسب سه امتیاز خواهد بود، چراکه ما فرصت اشتباه نداریم و برای رسیدن به لیگ برتر نباید در هفته‌های آینده امتیاز از دست بدهیم. به امید خدا از این شرایط و نگرانی که کل جامعه را فراگرفته خیلی زود خارج شویم و با خیال راحت به کارهای‌مان برسیم.

روابط کادر فنی و بازیکنان چطور است؟ از این لحاظ آماده صعود هستید؟

جا دارد از همین‌جا از آقای کاظمی تشکر کنم که دلسوزانه در این تیم کار می‌کند و در تلاش است به اهداف‌مان برسیم. خدا را شکر رابطه بسیار خوبی بین بازیکنان و کادر فنی حاکم است و قطعاً تأثیر مثبت این موضوع را در بازی‌های آینده خواهید دید. همدلی در تیم ما بسیار زیاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز