خبرگزاری کار ایران

خلیفه اصل: لیگ باید کلا تعطیل شود/ 8 فینال سخت در پیش داریم

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۰۶۶

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از تعطیلی لیگ یک سخن گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، خلیفه اصل سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ما از آخرین شرایط این تیم سخن گفت که در ادامه باهم می‌خوانیم؛

خیلی ناگهانی سرمربی استقلال خوزستان شدی و شرایط متفاوتی را تجربه کردی. الان اوضاع تیمت چطور است؟

خدا را شکر شرایط خوب است. تیم را گرفتیم و تغییرات دادیم. باشگاه مثل سابق خیلی کمک می‌کند. برنامه‌ریزی کردیم که بازی به بازی جلو برویم که امیدوارم روزهای خوبی را تجربه کنیم.

شما در زمانی هدایت استقلال خوزستان را به عهده گرفتی که هواداران معترض بودند و شرایط اصلا خوب نبود. قبول کردن سرمربیگری تیم در آن موقعیت سخت نبود؟

چرا، بعد از بازی با آلومینیوم اراک اتفاقات ناخوشایندی افتاد که اصلا دوست ندارم برگردم و به آن روز فکر کنم. به هر حال کار سخت و دشوار بود و تنها کاری که می‌توانستم انجام دهم این بود که نگرش بچه‌ها را نسبت به جایگاهی که داریم و فوتبال خوزستان عوض کنم. استقلال خوزستان تیم بزرگی است و باید بدانند چه بازیکنان و مربیانی در این تیم بودند. تیم بسیار خوب، جوان‌های بااستعداد و باتجربه‌های خوبی داریم که همه کمک می‌کنند. تغییراتی در تیم دادیم. تمرینات هم به صورت جدی و دقیق انجام می‌دهیم چون یک ماه فشرده داریم که در 22 روز باید 5 بازی انجام دهیم. تمام سعی و تلاش‌مان این است که از همه ابزارها و امکانات‌مان استفاده کنیم. از 4 اسفند تا 26 اسفند 5 بازی خیلی سخت پیش رو داریم که همه یکدل شدیم تا بهترین نتایج را بگیریم. قرار بود مسابقات لغو شود اما این اتفاق نیفتاد و فقط یک هفته به تعویق افتاد.

این مسأله روی تیم شما تأثیر نمی‌گذارد؟

به هر حال تابع نظر فدراسیون هستیم و هر تصمیمی که آنها بگیرند انجام می‌دهیم. سلامت جامعه از هر چیزی مهم‌تر است. ان‌شاءالله مشکل ویروس کرونا حل شود. من یک گلایه دارم. متأسفانه شرایط خوب نیست و باید کلا لیگ را کنسل می‌کردند یا به تعویق می‌انداختند. فوتبال بدون تماشاگر، اصلا جذاب نیست چون دیگر انگیزه و هیجان داده نمی‌شود. بازی قبل با ملوان بدون تماشاگر اصلا جذابیتی نداشت. این هفته هم با داماش گیلان بازی داریم که این بار ما یار دوازدهم خود را کنارمان نداریم. این هواداران بعد از مدت‌ها 3، 4 برد می‌خواستند ببینند که بازی بدون تماشاگر شد. اگر بازی با تماشاگر برگزار می‌شد، الان هواداران بیشتری به ورزشگاه می‌آمدند و لذت می‌بردند. جامعه ما دلخوشی‌اش به ورزش و بخصوص فوتبال است. اگر آن را هم بگیریم، عادلانه نیست. ما می‌دانیم فدراسیون معذورات دارد که نمی‌تواند کنسل کند. به هر حال تمرینات را منظم و دقیق انجام می‌دهیم. با این دید که 19 اسفند با داماش گیلان بازی داریم.

بحث کرونا روی تیم‌تان تأثیر نداشته؟

به هر حال در کل جامعه استرس به وجود آمده که در تیم‌ها هم به همین صورت است. با رعایت کردن بهداشت باید کار را پیش برد. ما یک مجموعه 40 نفری هستیم که باید از خودمان مراقبت کنیم. گیلان یکی از استان‌هایی است که درصد ابتلا به ویروس کرونا در آنجا زیاد است.

برای بازی با داماش استرس ندارید؟

این مسأله کمی کار را سخت می‌کند اما امیدوارم هر چه زودتر این ویروس در کل دنیا از بین برود و همه چیز به روال عادی برگردد. من باز هم می‌گویم که تابع تصمیمات فدراسیون هستیم.

بازی با داماش چطور است؟

داماش تیم خیلی بزرگی است که سابقه بازی در لیگ برتر را دارد. این تیم خیلی خوب و چغر است که مطمئنم بازی سختی در پیش خواهیم داشت. در این مدت، به انسجام تیمی رسیدیم و تلاش می‌کنیم 3 امتیاز را کسب کنیم. ما داماش را به خوبی آنالیز کردیم و می‌دانیم بازیکنان خیلی خوبی دارند. روی نقاط ضعف و قوت‌شان باید کار کنیم تا آماده بازی شویم.

با توجه به اینکه استقلال خوزستان الان تیم دهم جدول است، هدف‌گذاری‌تان را روی چه جایگاهی گذاشتید؟

ما هدف اصلی‌مان این است که بازی به بازی پیش برویم و می‌دانیم 8 فینال سخت داریم. قطعا دوست داریم بهترین نتایج را کسب کنیم و می‌دانیم شانس صعود داریم. روی کاغذ شانس صعود دارید اما کار سختی است. بله خیلی خیلی دشوار است اما ما همیشه با امید زنده هستیم. 10 درصد امید صعود داریم که می‌خواهیم آن را به علاوه 90 کنیم و به لیگ برتر برگردیم اما برای این کار باید پله پله بیاییم بالا. استقلال خوزستان قبلا قهرمان شده و نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا بوده که باید سعی و تلاش کنیم که به لیگ برتر برسیم. اگر رسیدیم که عالی است اما اگر نتوانیم برای فصل‌های بعد برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز