خبرگزاری کار ایران

پیروز قربانی:

اگر بگذارند فتح الله زاده کار کند خوب است / استقلال باید روشش را عوض کند

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۰۳۸

پیشکسوت استقلال تهران گفت: آقای فتح‌الله‌زاده پیش از این هم در استقلال کار کرده است. البته اگر بگذارند ایشان کار کند خوب است. نه اینکه بخواهند به او یکسری از مسائل را دیکته کنند.

به گزارش ایلنا، پیروز قربانی مدافع سابق استقلال تهران معتقد است فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی آبی‌ها باید شیوه‌های مختلفی را در ادامه فصل بکار بگیرد و با یک روش ادامه ندهد. مشروح گفتگوی پیشکسوت استقلال درباره مسائل پیرامون این باشگاه از جمله انتخاب علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل این باشگاه را در ادامه می‌خوانید:

شیوع بیماری کرونا همه را نگران کرده است!

بله متأسفانه تمام جامعه نگران هستند. من نگران سلامتی فرزندم هستم و به طور حتم سایر مردم جامعه هم به سلامتی خانواده‌شان فکر می‌کنند و همین باعث نگرانی همه شده است.

در این شرایط نگران کننده حداقل استقلال بعد از مدت‌ها مدیرعامل پیدا کرد، نظرتان در خصوص بازگشت آقای فتح‌الله‌زاده چیست؟

موفق باشند، بالاخره آقای فتح‌الله‌زاده پیش از این هم در استقلال کار کرده است. البته اگر بگذارند ایشان کار کند خوب است. نه اینکه بخواهند به او یکسری از مسائل را دیکته کنند.

استقلال به گل گهر باخت! اتفاقی که کمتر کسی فکرش را می‌کرد.

به هرحال این باخت‌ها پیش می‌آید. به نظرم استقلال مقابل این تیم بد بازی نکرد اما اگر از تیم‌هایی مثل گل گهر گل بخوری دیگر نمی‌توانی جبران کنی چون در لاک دفاعی فرو می‌روند. همان کاری که تیم مجید جلالی انجام داد.

فاصله استقلال با تیم صدرنشین زیاد شد و همین نکته هواداران را نگران کرده، به نظر می‌رسد در فصل جاری هم استقلال با قهرمانی فاصله گرفته است!

باید همیشه به قهرمانی امیدوار بود. استقلال یک بازی عقب افتاده دارد اگر این بازی را انجام دهد اختلاف امتیازش با پرسپولیس کم می‌شود. برای قهرمانی خیلی موارد مهم است. نخستین عامل ثبات مدیریتی است اما در این تیم انگار همه فکر خودشان بودند نه فکر تیم. تا حالا پیش نیامده که استقلال به ثبات برسد اگر این تیم در آرامش باشد به طور حتم می‌تواند اختلاف امتیازش را جبران کند.

این روزها مدیران قبلی استقلال مصاحبه‌های جنجالی زیادی انجام می‌دهند نظرتان در خصوص  چالش‌های پیش آمده چیست؟

این اصلاً خوب نیست. این آدم‌ها نماینده استقلال هستند و نباید اینطور صحبت کنند و باید حرمت استقلال را نگه دارند. جای این حرف‌ها در تلویزیون نیست. اگر می‌خواهند با هم صحبت کنند باید بروند در یک اتاق دور از چشم همه، اینطور می‌توانند حتی همدیگر را هم بزنند.

در شرایط فعلی فکر می‌کنید استقلال باید چکار کند که بتواند در بازی‌های آخر لیگ نتیجه بگیرد؟

باید استقلال روشش را عوض کند. فرهاد باید پلن Bرا برای تیمش انتخاب کند.

منظورتان چیست؟

استراماچونی مربی باهوشی بود و می‌دانست سیستمی که برای تیمش انتخاب کرده تا آخر لیگ جواب نمی‌دهد. به هرحال مربیان تیم‌های دیگر هم روی سیستم استقلال کار می‌کنند. استقلال در بازی با گل گهر نتوانست تا آخر با سیستم 2 -5-3 بازی کند و مجبور شد دو سه بار سیستمش را عوض کند. طبیعتا تا آخر فصل هم نمی‌تواند با این سیستم بازی کند و باید به فکر تغییر باشد. البته فرهاد مربی باهوشی است و به طور حتم خودش این کار را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز