خبرگزاری کار ایران

نصراصفهانی:‌ آقای اسکوچیچ بیا جلو! / شرمنده بازیکنان‌مان هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۶۸۲

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کرد با وجود شکایت به فیفا، دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی هنوز برای پرداخت غرامت به این باشگاه اقدامی انجام نداده است.

حسن نصراصفهانی در گفتگو با ایلنا درخصوص شکایت از دراگان اسکوچیچ به فیفا اظهار داشت: ما چند روز پیش به صورت رسمی شکایت‌مان را از طریق وکلای باشگاه به فیفا ارسال کردیم و تا الان ایشان هیچ واکنشی نشان نداده‌اند و منتظریم تا بالاخره یک اقدامی انجام بدهند. 

او ادامه داد: آقای اسکوچیچ جلو بیاید تا صحبت کنیم، چون ما با هم یک توافق دوجانبه داشتیم و شاید با نشست‌ها بتوانیم مسائل را خیلی بهتر حل کنیم تا اینکه بخواهیم در فیفا دعوا کنیم. قبل از اینکه بخواهیم شکایت کنیم، مهلت داده بودیم، مهلت که تمام شد ایمیل ارسال کردیم و بعد از اینکه حتی به ایمیل پاسخ ندادند شکایتمان را به فیفا بردیم تا از حق باشگاه صنعت نفت دفاع کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت درباره اینکه گفته می‌شد مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم داشتند تا مبلغ غرامت 140 هزار دلاری را بپردازند گفت: یکی دو نفری با ما صحبت کردند و می‌خواستند که این مشکل را برطرف کنند اما ما خواهش کردیم که اگر از آقای اسکوچیچ وکالت رسمی دارند با ما گفتگو کنند چون طرف ما فدراسیون نبوده و نیست و توافقنامه را با آقای اسکوچیچ امضا کردیم.

نصراصفهانی درپاسخ به این سوال که چه مدت زمان برای رسیدگی فیفا به شکایت علیه اسکوچیچ زمان لازم است گفت: بنده واقعا در جریان فرآیند تصمیم گیری فیفا نیستم اما چیزی که مشخص است دفاع از حق باشگاه است که مطمئنا در آن کوتاهی نمی‌کنیم.

او درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر تا پایان سال جاری عنوان کرد: ما به صورت رسمی از جمله تیم‌هایی بودیم که از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درخواست کردیم برای حفظ سلامتی بازیکنان و اعضای تیم و همینطور خانواده‌هایشان تا زمانی که این کروناویروس تمام شود بازی‌های برگزار نشود. الان این مسابقات به تعویق افتاده است اما باید بدانیم که تصمیم نهایی چیست و بازیکنان در تمرینات حضور داشته باشند یا خیر.

نصراصفهانی درباره گلایه بازیکنان از مشکلات مالی گفت:‌ متاسفانه همچنان پابرجاست. تلاش تمامی اعضای باشگاه این است که قبل از فرا رسیدن سال جدید مبالغی از قرارداد بازیکنانمان را پرداخت کنیم؛ ما واقعا شرمنده آنها هستیم و از صبر آنها بسیار ممنونیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز