خبرگزاری کار ایران

حمایت مورینیو از دیر؛

درگیری مدافع تاتنهام با هواداران(تصاویر)

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۶۱۵

سرمربی تیم تاتنهام انگلیس از اقدام خشمگین شاگردش با یکی از هواداران این باشگاه حمایت کرد!

به گزارش ایلنا، به گفته مدیر ژوزه مورینیو، اریک دیر، هافبک تاتنهام پس از حذف این تیم در ضربات پنالتی جام حذفی انگلیس مقابل نوریچ در ورزشگاه خانگی‌اش برای رویارویی با هواداری که به او توهین کرده بود روی سکوها حاضر شد.

دیر از صندلی‌های پشت نیمکت تاتنهام بالا رفت تا روی سکوها با هواداری که به او توهین کرده بود رو به رو شود. مورینیو گفت برادر کوچکتر دیر که در جایگاه ایستاده بود "خوشحال نبود".

درگیری مدافع تاتنهام با هواداران(تصاویر)

این سرمربی پرتغالی اضافه کرد: به نظرم دیر کاری را انجام داد که بازیکنان حرفه‌ای آن را تکرار نخواهند کرد اما هر کدام از ما اگر جای او بودیم احتمالا چنین کاری می‌کردیم. 

دیر که 40 بازی ملی با پیراهن انگلیس در کارنامه دارد، در ضربات پنالتی موفق به گشودن دروازه نوریچ شده بود اما پس او، دروازه بان حریف دو ضربه دیگر بازیکنان تاتنهام را دفع کرده بود تا جواز صعود قناری‌ها به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در خانه تاتنهام به دست آید.

مورینیو در ادامه نشست خبری پس از این بازی درباره رفتار دیر اضافه کرد:‌ من تکرار می‌کنم که بازیکنان حرفه‌ای نمی‌توانند این کار را انجام دهند اما من تکرار می‌کنم که من با بازیکنم هستم و بازیکن را می‌فهمم. هواداران تا آخرین ضربه پنالتی که از دست دادیم با تیم بودند. این شخص - فردی که اریک به او حمله کرد - به اریک توهین کرد، خانواده‌اش آنجا بودند، برادر کوچکتر اریک از اوضاع راضی نبود."

درگیری مدافع تاتنهام با هواداران(تصاویر)

مورینیو در مورد احتمال اقدام باشگاه علیه دیر، گفت: "اگر چنین کاری انجام دهتد من موافق نیستم اما او اشتباه کرد."

این سرمربی انتقاد کرد که چرا هواداران افراطی باید در جایگاه ویژه که مخصوص میهمان‌های رده بالاست حضور داشته باشند. سرمربی تاتنهام گفت: افرادی که در این جایگاه نزدیک به تونل قرار دارند، البته برخی از آنها طرفداران تاتنهام هستند. اما من فکر می‌کنم بسیاری از افراد با وضعیت ویژه [در آنجا هستند] و احتمالاً آن مکان استادیومی است که شک دارم برخی از هواداران واقعی تاتنهام در آنجا حضور داشته باشند. زیرا طرفداران واقعی کسانی هستند که تا آخرین لحظه از بازیکنان حمایت می‌‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز