خبرگزاری کار ایران

نساجی را به جایگاه واقعی اش می رسانیم

دین‌محمدی: تعطیلی لیگ یک اتفاق خوب برای تیم‌های لیگ برتری بود

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۵۴۴

مربی تیم نساجی از حضورش در این تیم و کارکردن با فکری سخن می گوید.

به گزارش ایلنا، سیروس دین‌محمدی مربی تیم نساجی از برد این تیم مقابل ماشین‌سازی ابراز رضایت دارد و می‌گوید جایگاه این تیم قائم‌شهری اینجای جدول نیست و می‌تواند خود را به رتبه‌های بالای جدول نیز برساند. با وی در خصوص شرایط نساجی و همچنین تیم سابقش استقلال به صحبت پرداختیم.

 

از برد مقابل ماشین‌سازی صحبت کنید؟

برد خوبی را مقابل این تیم در تبریز به دست آوردیم فکر نمی‌کنم تیمی توانسته باشد مقابل ماشین‌سازی تاکنون در تبریز چنین نتیجه‌ای را کسب کند بازیکنان نساجی در طول هفته گذشته روی نقاط ضعف این تیم کار کرده بودند و توانستند نتیجه خوبی را کسب کنند اما مهمترین مساله در حال حاضر این است که بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

 

حضورتان برای نساجی خوب بود؟ 

من پیش از حضورم در نساجی چند بازی این تیم را دیده بودم آنها تیم خوب و بابرنامه‌ای هستند و پتانسیل حضور در رتبه‌های بالاتر را هم در جدول دارند به نظرم باید بتوانیم هر چه زودتر به یک جایگاه خوب در جدول به دست بیاوریم اعتقاد دارم جایگاه واقعی نساجی اینجای جدول نیست.

 

مسابقات لیگ هم تا فروردین ماه به تعویق افتاد؟

یک اتفاق خوب برای تیم‌های لیگ برتری بود که بازی‌هایشان به تعویق افتاده است یک تصمیم درست که از شیوع بیماری کرونا جلوگیری می‌کند خوب است که مسئولان فدراسیون به فکر سلامتی بازیکنان و مربیان هم هستند.

 

از کار کردن با فکری صحبت کنید؟

با فکری سال‌ها در استقلال با یکدیگر هم‌بازی بودیم حتی بیشتر اوقات هم اتاقی هم بوده‌ایم فکری تجربه خوبی در مربیگری دارد و در کنار هم تلاش می‌کنیم نساجی را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

 

فاصله تیم‌های بالای جدول با پرسپولیس زیاد شده است در این باره چه نظری دارید؟

پرسپولیس توانست در نیم فصل اول امتیازات لازم را جمع آوری کند و به نوعی خودش را از تیم‌های دیگر جدا کند من فکر می‌کنم کار برای تیم‌های دیگر کمی سخت شده است که بتوانند به رتبه‌های بالای جدول برسند اما باید تا آخرین لحظات برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش کرد. دیدید که استقلال در نیم فصل اول خیلی با صدر جدول فاصله داشت اما پس از گذشته چندین هفته به صدر جدول هم رسید پس کار نشد ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز