خبرگزاری کار ایران

الرایه قطر اعلام کرد:

نشست سرنوشت ساز مسئولان AFC در مقر فیفا امروز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۳۵۳

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به احتمال فراوان امروز در مقر فیفا حاضر می‌شوند تا درباره برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا تصمیم گیری کنند.

به گزارش ایلنا، نشریه الرایه قطر اعلام کرد مسئولان عالی رتبه کنفدراسیون فوتبال آسیا به زوریخ، پایتخت سوئیس سفر کرده‌اند تا در مقر فیفا درخصوص مسائل مهمی تشکیل جلسه بدهند.

در گزارش این نشریه قطری آمده است: "منابع ما تأیید کردند که دیدار مورد انتظار فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ممکن است امروز در زوریخ سوئیس برگزار شود تا در مورد وضعیت دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در آسیا و جام ملت های آسیا 2023 در چین که قرار است در مارس و ژوئن سال 2020 برگزار شود، بحث و تصمیم گیری شود".

این منابع تأکید کردند که روسای کنفدراسیون‌های شرقی به طور رسمی بین خود موافقت کردند تا مسابقات جام جهانی و مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا را که قرار است در ماه مارس برگزار شو ، به تعویق بیندازند و این تصمیم پس از ملاقات مورد انتظار بین مقامات فیفا و مقامات AFC به طور رسمی اتخاذ می‌شود، زیرا تصمیم به تعویق انداختن یا ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی تنها به کنفدراسیون فوتبال آسیا مربوط نیست و فیفا نظر نهایی را اعلام خواهد کرد.

پس از دیدار روسای کنفدراسیون‌ها از شرق آسیا با مسئولان AFC در کوالالامپور، بنابراین کنفدراسیون فوتبال آسیا قبل از تصمیم گیری نهایی درباره راه حل‌های موجود در مسابقات با فیفا و سپس با روسای فدراسیون‌های منطقه غرب آسیا دیدار خواهد کرد. پس از این جلسات برگزار شده طی روزهای آینده، فیفا و کنفدراسیون آسیا لیست مسابقات باقیمانده در رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی در آسیا را برای مراحل هفتم، هشتم ، نهم و دهم را به صورت رسمی اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز