خبرگزاری کار ایران

دوست دارم لک را در پیراهن تیم ملی ببینم

شیخ لاری: در 5 هفته 10 بار من را برکنار کردند؛ مجیدی هم به گل گهر باخت چرا او را برکنار نمی‌کنند؟

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۲۷۸

سرمربی ماشین سازی ضمن انتقاد از عملکرد شاگردانش به دنبال شکست مقابل نساجی مازندران، به شایعات پیرامون برکناری‌اش واکنش نشان داد.

احد شیخ لاری، سرمربی تیم ماشین سازی در گفتگو با ایلنا درخصوص شکست شاگردانش مقابل نساجی مازندران گفت: به هر حال این فوتبال است و هر تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده کند به نتیجه می‌رسد. متاسفانه ما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان بهره ببریم و آنها بهتر استفاده کردند و تیم خوب و محکمی نشان دادند. ما هم بد کار نکردیم و متاسفانه در زمان‌هایی گل خوردیم و که نتوانستیم جبران کنیم. ما همیشه مشکل گلزنی داریم، ما هر چه که داریم همین است، به غیر از بازیکنانی که در اختیار داشتیم چند غایب هم داشتیم.

او ادامه داد: در خط دفاع شاهین توکلی و عزیز معبودی و در خط حمله هم بابک مرادی را هم در اختیار نداشتیم. این بالاخره تاثیرات منفی روی نتیجه خواهد داشت. ما روی نیمکت‌مان بازیکن داریم اما مشخصا تجربه آنها یکسان نیست. ما بازیکنان جوانی داریم، مانند محمد قادری که متاسفانه کم تجربه است، به هر حال الان بهره آنها برای ما نیست و در آینده بهره خواهند داشت.

شیخ لاری درخصوص اینکه طی چند روز اخیر به خصوص قبل از بازی با نساجی شایعاتی مبنی بر برکناری او مطرح شده بود، اظهار داشت: من واقعا نمی‌دانم چه بگویم. واقعیت این است که باید دید این موضوع از کجا سرچشمه می‌گیرد. از باشگاه ما را انتخاب کرده‌اند و تا آخرین لحظه که حضور داشته باشیم کار خواهیم کرد. اینجا افکار باشگاه حرفه‌ای است و خداراشاکرم که در این تیم حضور دارم و امیدوارم که برای آنها مثمرثمر واقع شوم.

سرمربی ماشین سازی در پاسخ به این سوال که از سوی باشگاه آیا اولتیماتومی دریافت کرده است یا خیر بیان داشت:‌ نه، به هیچ وجه چنین چیزی نیست. الان 5 هفته است که من در ماشین سازی حضور دارم. واقعا این افکار کسانی است که در حیطه ورزش خلاف اخلاق کار می‌کنند و به دنبال کارهای پلید هستند. نمی‌خواهم از این بابت بگویم که موضوع را به جای دیگر بکشانیم ولی واقعا چه فرقی دارد که چه کسی روی نیمکت این تیم جوان حضور داشته باشد.

او ادامه داد: واقعا وقتی من نتوانم روی تیم تاثیرگذار باشد مطمئنا جدا خواهم شد. نمی‌شود که حضور داشته باشیم و کاری نکنیم. متاسفانه اینطور تفکرات پلید جهان سومی است و فکر می‌کنند که اگر X یا Y در این تیم باشند هیچوقت شکست نمی‌خورند. الان شما مثلا نفت مسجد سلیمان باخت یا مثلا فلان تیم یا همین استقلال برابر گل گهر سیرجان شکست خورد چرا فرهاد مجیدی را برکنار نمی‌کنند؟ باید حتما احد شیخ لاری عوض شود؟ واقعا تعجب برانگیز است. این قائده فوتبال است و ما مربیان زندگی‌مان روی دوش‌مان است اما این طرز تفکر غلط است که همه چیز در اینترنت منفی شده است و بدون اینکه وجدان را در نظر بگیرد شایعه پراکنی می‌کنند. ما هم خدایی داریم و برای خدمت به ماشین سازی در این تیم حضور داریم اما هر روز شایعه سازی می‌کنند. واقعا به این موضوع توجه نمی‌کنم چون به هیچ وجه برایم اهمیت ندارد.

شیخ لاری با انتقاد از عملکرد شاگردانش گفت:‌ من تنها از این بابت ناراحت هستم که چرا بازیکنانم از نظر تاکتیکی نکته‌هایی که گفته بودیم را رعایت نمی‌کنند؛ واقعیت بگویم که این مرا زجر می‌دهد البته پیشرفت حاصل شده است اما به سطح ایده آلی که مدنظرم است نرسیده‌ایم. مثلا از 5 هفته پیش شما ببینید تیم‌های بزرگی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان یا حتی تراکتور مانند ما در یک بازی 500 پاس می‌دهند؟ ما در بازی مقابل شاهین بوشهر باور کنید بالای 350 پاس بهم دادیم اما چون گل‌های کودکانه دریافت می‌کنیم این مرا زجر می‌دهد. این مردانگی و مروت نیست که بخواهیم کسی را خراب کنیم تا از کار بیکار شود و خودشان روی کار بیایند. پنج هفته است که سرمربی ماشین سازی شده‌ام و 10 بار من را برکنار کرده‌اند! این تفکرات بد است. آقای زنوزی مالک باشگاه هستند و تصمیم گرفتند که در این تیم باشم و تمام تلاشم را می‌کنم تا به فوتبال آذربایجان خدمت کنم. خدا شاهد است که هیچوقت دنبال این نبودم کسی بیکار شود تا خودم به سمت سرمربیگری برسم. روحمم خبر نداشت که قرار است سرمربی ماشین سازی شوم؛ اگر از من درخواست کنند که نباشم لحظه‌ای دریغ نمی‌کنم.

او درباره غیبت حامد لک برابر نساجی و انتقاد از عملکرد علیرضا حیدری اظهار داشت: فاصله‌ها وجود دارد. این بی احترامی به بازیکنان ما نیست اما فاصله‌ها زیاد است. نباید این فاصله‌ها ایجاد می‌شد که ما امیدواریم لک به ترکیب برگردد تا جبران کند. لک دروازه‌بان تجربه‌ای است که از نظرم می‌تواند نظر مربیان تیم ملی را هم جلب کند و او را در تیم ملی ببینم.

سرمربی ماشین سازی درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: به نظرم باید زودتر این کار انجام می‌شد. این یک ویروسی است که همه‌گیر است و اگر فکری در این باره می‌شود باید یک تصمیم جمعی باشد. ما همیشه که در تبریز بازی نمی‌کنیم ممکن است برای سفر به خارج از استان خدایی ناکرده به این ویروس مبتلا شویم؛ آن زمان باید چکار کنیم؟ وقتی یک نفر آلوده شود باید چه کسی را مقصر بدانیم؟ امیدوارم که یک تصمیم جامع برای این اتفاق تلخ داشته باشیم. برای مردم ایران آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم که هر چه سریعتر از این ویروس خلاص شویم.

احد شیخ باری درباره اینکه تصمیم دارد برای تقویت ماشین سازی بازیکنی به خدمت بگیرد یا نه، گفت:‌ ما متاسفانه نمی‌توانیم. یعنی حتی در زمستان هم به دلیل شکایت پریرا نتوانستیم بازیکن بخریم. مشکل بزرگ ما همین است. پنجره نقل و انتقالات ما هنوز بسته است و دسته‌مان هم بسته است. از این موضوع لطمه خورده‌ایم و امیدواریم که اگر این مشکل برطرف شود بازیکن بخریم و تیم را تقویت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز