خبرگزاری کار ایران

ایمان باصفا در گفتگو با ایلنا:

مجیدی بهترین گزینه برای سرمربیگری استقلال است/ تراکتور؟ استقلال و پرسپولیس و سپاهان در شرایط کورس قهرمانی هستند

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۱۸۵

هافبک پارس جنوبی معتقد است بهترین گزینه برای سرمربیگری استقلال فرهاد مجیدی است و بدون شک او میتواند موفق باشد.

ایمان با‌صفا در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی مقابل تراکتور اظهار داشت: بدلیل نتایجی که در هفته‌های قبل گرفته بودیم به برد مقابل تراکتور نیاز مبرم داشتیم. ما اصلا به فکر ماندن در لیگ نیستیم به فکر این هستیم که در هفته‌های آخر رقابت‌ها بتوانیم با خیال راحت بازی کنیم و تکلیف‌مان مشخص شود، شرایط خوبی در جدول داشته باشیم بدون شک تمام هم و غم کادر فنی پارس جنوبی هم همین موضوع است. مطمئنم پارس‌جم در لیگ برتر میماند چرا که همه نفرات تیم با تک تک سلولهایشان برای سربلندی و موفقیت این تیم و خوشحالی هواداران تلاش میکنند. خوشبختانه تمامی بچه‌ها در بازی با تراکتور سعی کردند به نکات مدنظر کادر فنی و سرمربی به نحو احسنت عمل کنند و دست پر از زمین خارج شوند.

وی در رابطه با اینکه فکر میکرد پارس بتواند تراکتور را شکست دهد گفت: بنظرم تفاوت زیادی بین تیم‌های لیگ برتر از نظر قدرت و اینکه برد آن تیم از قبل محرز باشد وجود ندارد. قصد جسارت به هیچ باشگاهی را ندارم ولی باورم این است که به جز بازی مقابل استقلال،پرسپولیس و سپاهان در لیگ امسال که مسابقه با آنها سخت بود، شرایط بقیه تیم‌ها در سطح یکسانی قرار دارد بدون شک تیمی برنده میشود که با تمام وجود و با برنامه بازی کند. قبل از بازی با تراکتور خیلی خوب تمرین کرده بودیم و بالاخره تیم ما هم باید از یک جایی امتیاز گرفتن و پیروزی‌اش شروع می شد که خوشبختانه از بازی مقابل تراکتور استارت برد ما زده شد که از این بابت هم بسیار خوشحال هستیم چرا که توانستیم به سه امتیاز ارزشمند خانگی این دیدار دست پیدا کنیم.

هافبک پارس جم در مورد عملکرد خوبش در این دیدار گفت: در مجموع میانگین امتیازات بازیکنان تیم در دیدار مقابل تراکتور خیلی بالا بود. از پورمحمد که بهترین بازیکن زمین شد تا بقیه بچه‌ها که در پست‌هایشان عملکرد فوق العاده‌ای داشتند که دلیل این عملکرد خوب را دانش، تجربه آقا افاضلی و کادر پارس جنوبی میدانم. چرا که آقا هومن در تمرینات یک شرایط بسیار خوب رقابتی و رفاقتی بین بازیکنان ایجاد کرده است. بسته به عملکرد بازیکن و کیفیت تمریناتش ارنج مشخص میشود. خوشبختانه تمامی بچه‌ها از لحاظ بدنی در شرایط خیلی خوبی قرار دارند و میتوانند نکات مورد نظر مربی را در زمین به بهترین شکل پیاده کنند.

باصفا در پاسخ به اینکه فکر میکند فرهاد مجیدی بتواند در استقلال عملکرد موفقی داشته باشد یا خیر گفت: خودم را در جایگاهی نمی‌بینم که بخواهم در مورد استقلال و سرمربی‌اش نظری بدهم. ولی به این دلیل که از کودکی خیلی آقا فرهاد را دوست داشتم حس مثبتی نسبت به ایشان دارم. بنظرم باید به آقا فرهاد فرصت بدهند تا بتواند تیم را هماهنگ کند. انصافا تا به اینجای کار نتایج بدی هم کسب نکرده و بدون شک بهترین گزینه برای سرمربیگری استقلال فرهاد مجیدی بود چرا که هم استقلالی است و هم مدارک مربیگری معتبری دارد و بدون شک میتواند موفق باشد.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز