خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس:

باقری فقط ۵ روز در تمرینات پرسپولیس نیست

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۹۰۳

دراگان اسکوچیچ درحالی کریم باقری را به عنوان دستیار خود انتخاب کرده است که این مربیبا باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد.

به گزارش ایلنا، حدود یک ماه از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران می‌گذرد و در این مدت بحث انتخاب دستیار ایرانی برای او مطرح بود و در این میان از گزینه‌های مختلفی نام برده شد که در نهایت سرمربی کروات تیم ملی دست روی کریم باقری گذاشت.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: کریم باقری بعد از موافقت فدراسیون با درخواست اسکوچیچ با اقای بهاروند صحبت کردند و با سرمربی تیم ملی هم گفت و گو کردند  و اقای بهاروند هم یک روز قبل از بازی با شهرخودرو با اقای انصاری فرد صحبت کرد تا موافقت کنند باقری در پرسپولیس بماند و هنگام دو اردو و بازی تیم ملی مقابل هنگ گنگ و کامبوج که هفتم و ۱۲فروردین برگزار می شود کنار تیم ملی و اسکوچیچ باشند.

سایر دیدارهای تیم ملی در مقدماتی جام جهانی مقابل عراق و بحرین هم  بعد از اتمام‌لیگ برتر و اسیا در پانزدهم و ۲۰خردادماه برگزار می شود. به همین نیز دلیل باشگاه و اقای گل محمدی چون فدراسیون اصرار داشته و آقای باقری هم موافقت  کرده با این موضوع موافقت کردند تا ایشان بتوانند به تیم ملی کمک کنند.

قرار هم‌نبود باشگاه این موضوع را رسانه ای کند اما در پی انتشار اخباری در خبرگزاری ها مبنی بر حضور اقای باقری در تیم ملی و متعاقب آن مصاحبه اقا کریم‌ از انجا که هواداران نگران شدند کریم باقری از تیم پرسپولیس جدا شود  توضیحات مدیریت باشگاه و خود اقای باقری را در سایت باشگاه منتشر کردیم‌تا جلوی شایعات و نگرانی هواداران گرفته شود.

در واقع آقا کریم‌که اسطوره پرسپولیس هستند قبل از اتمام‌لیگ فقط هفتم تا دوازدهم فروردین همچون ملی پوشان در تمرینات پرسپولیس نیستند و در هیچ دیداری از پرسپولیس هم غایب نخواهند بود.

فدراسیون هم شاید به این دلیل خبر را اعلام نکرده که هنوز قرارداد فی مابین امضا نشده و ما هم پس از خبرها و مصاحبه های منتشره با نظر خود اقا کریم‌شفاف سازی کردیم تا جلوی شایعات و اخباری که هواداران را نگران کرده بود، گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز