خبرگزاری کار ایران

جلسه سرپرست و سرمربی استقلال با فتح الله زاده

بازیکنان استقلال قبل از عید پرداختی خواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۸۷۶

​فرهاد مجیدی و سعید رمضانی امروز در جلسه ای با دکتر فتح الله زاده حاضر شده و پیرامون مسائل باشگاه و تیم استقلال بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایلنا، سعید رمضانی، سرپرست تیم استقلال در مورد مسائل مطرح شده در این جلسه در گفت وگو با کانال رسمی باشگاه استقلال اظهار داشت: به اتفاق آقای فرهاد مجیدی، جلسه ای بسیار دوستانه و صمیمانه با دکتر فتح الله زاده داشتیم. روزهای خوش گذشته و خاطرات قهرمانی ها و پیروزی ها در دوران ناصر حجازی را با هم مرور کردیم.

وی در ادامه گفت: درباره مباحث بسیار مهمی از جمله نیاز تیم به بازیکن جدید و زمین تمرین و البسه مورد نیاز و کمبودهایمان طی ماه های گذشته صحبت کردیم که آقای فتح الله زاده ضمن گوش سپردن به همه مشکلات ما، برای حل مشکل زمین تمرین و دیگر مسائل قول مساعد دادند.

سرپرست تیم استقلال در ادامه تاکید کرد: جلسه بسیار مفیدی داشتیم که در آینده ثمرات آن را خواهیم دید. 

رمضانی در پایان افزود: آقا فرهاد، پرداختی حقوق معوقه به بازیکنان را نیز با آقای فتح الله زاده پیگیری کرد که مدیر باشگاه استقلال قول مساعد دادند که با همکاری آقای خلیل زاده و منزوی، اعضای هیئت مدیره باشگاه، قبل از عید به بازیکنان پرداختی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز