خبرگزاری کار ایران

الکساندر چفرین رئیس یوفا: رقابت‌های اروپایی لغو نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۸۵۱

رئیس یوفا از تدابیر این سازمان برای برگزاری رقابت‌های اروپایی می‌گوید.

به گزارش ایلنا،‌ شیوع و گسترش بیماری علاوه بر نگرانی و مختلط کردن زندگی مردم در برخی از کشورهای جهان به ویژه آسیا، این بیماری رقابت‌های ورزشی را هم تحت شعاع خود قرار داد و برخی از لیگ‌های اروپای از جمله ایتالیا و لیگ قهرمانان آسیا را به تعطیلی کشاند و حالا به نظر می‌آید این بیماری برگزاری رقابت‌های المپیک را هم دچا مشکل کند.

با این حال الکساندر چفرین رئیس یوفا اعلام کرده است: ما به طور کامل در حال رصد وضعیت شیوع بیماری هستیم،‌ ما در یوفا به طور کامل و مو شکافانه وضعیت مسابقات فوتبال در تمامی کشورهای اروپایی را مورد بررسی قرار می‌دهیم، برخی می‌گویند دیدار لیون و یوونتوس در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان لغو می‌شود، من قویا این شایعات را تکذیب می‌کند، مسئله ما حضور تماشاگران است. اما با این حال ما از دستورات پیروی خواهیم کرد که در کشور مورد نظر  اتخاذ می‌گردد.

چفرین در ادامه در خصوص رقابت‌های یورو 2020 گفت: ما همواره برای برگزاری یک رقابت در هر نقطه از اروپا مشکلات مختلفی را در پیش رو داریم، مشکلات امنیتی و مشکلات سیاسی و این ویروس هم همانند این مشکلات است و ما برای مواجه و کنترل آن تدابیر و برنامه‌های خواهیم داشت.

درحالی که نزدیک به 100 روز تا شروع یورو 2020 مانده است که رم پایتخت ایتالیا که بیشترین آمار به مبتلایان به کرونا را در اروپا دارد یکی از 12 شهر اروپایی برای میزبانی این رقابت‌هاست.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز