خبرگزاری کار ایران

اظهارات جالب ویلموتس در خصوص فوتبال ایران و جدایی از تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۸۴۹

مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی ایران در جدیدترین مصاحبه با یک رسانه اسلوونیایی در بخشی از صحبت‌هایش درباره تیم کشورمان و تجربه‌اش در ایران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ویلموتس در مصاحبه با سایت «rtvslo» اسلوونی درباره آینده اش و درباره اینکه اکنون بیکار است، گفت: من به عنوان بازیکن و مربی از 30 پیش در فوتبال اروپا شاغل هستم. در سال 2017 از قاره آفریقا پیشنهادی داشتم. این پیشنهاد مربیگری در تیم ملی ساحل عاج بود که به نظرم آن تیم دوم فرانسه بود. خاطرات خوبی به همراه ساحل عاج دارم اما بعد از شکست مقابل مراکش نتوانستیم به جام جهانی راه پیدا کنیم و همکاریمان را قطع کردیم.

وی ادامه داد: سال گذشته از ایران پیشنهاد خوبی به من رسید که پروژه 3 ساله برای صعود به جام جهانی 2022 بود. اما ما در پایان سال گذشته 2019 باهم دیگر قطع همکاری کردیم. من و به همراه 3 دستیارم به مدت 5 ماه حقوق دریافت نکردیم به همین خاطر مجبور به فسخ قراردادمان شدیم.

سرمربی بلژیکی در ادامه به تمجید از فوتبال ایران پرداخت و گفت: واقعا متاسفم. ایران بازیکنان قدرتمند خوبی دارد و مهارت‌های تاکتیکی خوبی در وجود بازیکنانش است. مرکز ملی فوتبال ایران یکی از مدرن ترین مکان‌ها برای تمرین است.

ویلموتس درباره چگونگی قبول پیشنهاد فدراسیون ایران، گفت: در ابتدا قصد نداشتم به ایران بیایم ولی وقتی فکر کردم مربی‌ای مثل کارلوس کی روش در اینجا 8 سال مربیگری کرده به خودم گفتم که می‌توانم در فوتبال ایران برای مدت طولانی کار کنم.

وی درباره سبک فوتبالش در ایران، گفت: تیم ملی ایران بسیار دفاعی بازی می کرد اما من با تاکتیک های هجومی وارد زمین بازی شدم. شروع خوبی داشتم و سوریه را با 5 گل مغلوب کردیم. مقابل کره جنوبی به تساوی یک بر یک رسیدیم و کامبوج را با 14 گل مغلوب کردیم. اما بعد از آن تحریم‌ها روی ایران زیاد شد و بر دستمزد ما تاثیر گذاشت.

سرمربی بلژیکی درباره آینده اش گفت: الان پیشنهادهایی دارم. باید درباره این پیشنهادها تصمیم گیری کنم. بدون عجله می‌خواهم تصمیم بگیرم و بهترین پیشنهاد را انتخاب کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز