خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی باشگاه لایپزیش از هواداران ژاپنی

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۶۷۶

طرفداران تیم لایپزیش عذرخواهی ویژه‌ای را از طرفداران ژاپنی این تیم که در بازی گذشته از ورزشگاه اخراج شده بودند،‌ ترتیب دادند.

به گزارش ایلنا، طرفداران تیم لایپزیش، یکی از شانس‌های قهرمانی فصل جاری بوندس لیگا، پس از بیرون کشیدن 20 هوادار ژاپنی از استادیوم خود در روز یکشنبه به دلیل ترس از حمل کروناویروس به سبک ویژه‌ای عذرخواهی کردند.

کادر امنیتی در ورزشگاه ردبول آرنا در جریان تساوی یک بر یک مقابل بایرلورکوزن روی سکوها حاضر شدند و در حالیکه تنها 10 دقیقه از زمان شروع مسابقه با سوت داور گذشته بود از این 20 هوادار درخواست کردند که ورزشگاه را ترک کنند.

در بیانیه ای که روز دوشنبه توسط این باشگاه منتشر شد، آمده: "اشتباهی در رابطه با میهمانان ژاپنی ما انجام شد ... با توجه به این اشتباه، ما می خواهیم عذرخواهی کنیم. در مورد رسیدگی به موضوع کروناویروس، ما به طور کامل و روزمره با مقامات کار خواهیم کرد تا تلاش کنیم و به بهترین راه حل ممکن برای آسایش همه میهمانان برسیم. 

این باشگاه همچنین اعتراف کرد که به پرسنل امنیتی ورزشگاه دستور داده شده است که بررسی‌های مربوط به پذیرش گروه‌های خاص را به دلیل خطر احتمالی شیوع کروناویروس تشدید کنند. در بیانیه دوم باشگاه آمده است: "با توجه به واکنش به این اتفاق ما آنها را به ورزشگاه دعوت کرده‌ایم و همچنین یک بار دیگر عذرخواهی صمیمانه خود را به آنها ارائه داده‌ایم. ما همچنین دوست داریم این بار وقت بگذاریم تا ارزش‌های خود را به عنوان یک باشگاه برجسته کنیم. ما کاملاً با نژادپرستی یا تبعیض به هر شکلی مخالف هستیم. تیم ما بازیکنان 14 کشور مختلف و فرهنگ‌های مختلف را متحد می‌کند. این چیزی است که ما به آن افتخار می‌کنیم."

در ادامه این بیانیه آمده است: "در حادثه مورد نظر، که با شدت احساس نگرانی در مورد مسئله بسیار حساس کروناویروس رخ داد، پرسنل امنیتی ما روند نادرستی را انتخاب کردند، این چیزی است که ما آشکارا به آن اعتراف می‌کنیم".

قبل از بازی هواداران با یک بنر برای این اتفاق تلخ از هواداران ژاپنی خود دلجویی کردند: "عشق، صلح و راسنبال".

کروناویروس قبلاً فوتبال اروپا را تحت تأثیر قرار داده است و پنج بازی سری آ در اوایل هفته در ایتالیا لغو شده بود و تا 8 مارس هیچ بازی‌ای در مناطق قرنطینه ایتالیا انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز