خبرگزاری کار ایران

همه استقلالی‌ها در نساجی دور هم جمع شده‌اند

مرفاوی: من کشک نیستم فکری نظر من را هم می‌پرسد/ امیدوارم فتح‌الله زاده عاقبت‌به‌خیر شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۵۲۸

سرمربی سابق استقلال می‌گوید به نساجی آمده تا به محمود فکری کمک کند امیدوار است که مثمر ثمر باشد.

به گزارش ایلنا،صمد مرفاوی می‌گوید نساجی می‌تواند در بالای جدول قرار بگیرد چراکه پتانسیل این مهم را دارد. مرفاوی به حضور فتح‌الله زاده هم در استقلال اشاره دارد و برای او آرزوی موفقیت می‌کند چون عقیده دارد حاجی در استقلال کار خیلی مشکلی دارد.

مربی نساجی  از تعطیلی لیگ هم حمایت می‌کند و می‌گوید بازیکن و تماشاگر لازم و ملزوم یکدیگر هستند و برگزاری بازی بدون تماشاگر اصلاً معنی ندارد و از سوی دیگر نباید جان بازیکن به خطر بیافتد.

دوباره به فوتبال برگشتید ؟

مگر قرار بود به فوتبال برنگردم . بالاخره من از جنس فوتبال هستم .حالا شاید در یک مقطعی بیرون باشم اما بالاخره یک روزی برمی‌گشتم. به‌قول‌معروف دیر و زود دارد ولی سوخت‌وسوز ندارد.

چه شد نساجی را انتخاب کردید ؟

محمود فکری بعدازاینکه به‌عنوان سرمربی نساجی انتخاب شد با من تماس گرفت و گفت می‌توانی به من کمک کنی و در کنار من باشی و من هم گفتم اگر فکر می‌کنی کمکی از دستم برمی‌آید، دریغ نمی‌کنم و این شد که به نساجی آمدم تا بتوانم به این مجموعه کمک کنم.

شما به‌عنوان مدیر فنی قرار است در نساجی به فکری کمک کنید. اما در جامعه فوتبال مابعد از صحبت علی پروین که گفت مدیر فنی کشک،دیگر به این پست نگاه خوبی ندارند. آیا واقعاً در این پست می‌توانید به فکری کمک کنید و او از نظرات شما استفاده می‌کند ؟

علی پروین استاد و سرمربی من در تیم ملی بوده‌اند و من احترام خاصی برای ایشان قائل هستم.اما من در نساجی کشک نیستم   من به نساجی آمدم که به این تیم کمک کنم. کار من فنی است و مطمنا محمود فکری از نظرات من استفاده خواهد کرد.

به‌نوعی در نساجی جمع استقلالی‌ها جمع شد ؟

بله آقای حدادیآن‌همه استقلالی‌ها را در نساجی دورهم جمع کرده است از مدیرعامل گرفته تا سرمربی و مربی و مدیر فنی .

هم‌زمان با شما فتح‌الله زاده هم دوباره به استقلال برگشت. آیا او می‌تواند مشکلات استقلال را حل کند و آینده خوبی را برای استقلال متصورید ؟

امیدوارم که بتواند کمک کند. فتح‌الله زاده مدیر باتجربه‌ای است. او شناخت خوبی از استقلال دارد.  اما این روزها استقلال مشکلات زیادی دارد. و به همین دلیل او کار خیلی سختی در پیش دارد. باید قبول کنیم او شجاعت به خرج داده که مدیریت این استقلال را قبول کرده است. من برای او آرزوی موفقیت دارم.

فتح‌الله زاده هنوز نیامده کلی شعار داده آن‌هم درحالی‌که واقعاً اوضاع استقلال خوب نیست ؟ فکر نمی‌کنید این‌یک شو باشد برای جلب نظر هواداران؟

نم توانم بگویم شو ولی او باید قولی دهد که بتواند انجام دهد. فتح‌الله زاده دوست دارد برای استقلال خیلی کارها انجام دهد اما کار در این استقلال خیلی سخت است. بزرگ‌ترین مشکل استقلال الآن مشکل مالی است. متأسفانه هرچقدر هم پول در این مدت به باشگاه آمده خیلی سریع هم تمام‌شده چون بدهی‌های تیم خیلی زیاداست و هیچ پولی نمی‌ماند. امیدوارم فتح‌الله زاده و استقلال عاقبت‌به‌خیر شوند. البته باید این را هم بگویم یکی دیگر از مشکلات استقلال بی‌ثباتی است که به این تیم خیلی ضربه زده است.

نظرتان درباره فرهاد مجیدی چیست ؟او در این شرایط موفق می‌شود ؟

مجیدی هم شرایطی مثل فتح‌الله زاده دارد. وقتی تیم ثبات نداشته باشد فرقی نمی‌کند شما مربی باشی یا مدیرعامل. کار برای همه سخت است. الآن شما نگاه کنید استقلال اولین چیزی که برای تمرین احتیاج دارد زمین است که ندارد! من از طریق رسانه‌ها متوجه شدم تیم قبل از رفتن به سیرجان فقط یک جلسه تمرین کرده است. بنابراین شما نمی‌توانید انتظار زیادی از تیم داشته باشید. به نظر من تا اینجا هم خوب کارکرده‌اند. فرهاد مجیدی هم مثل فتح‌الله زاده کار سختی دارد و برای او هم‌آرزوی موفقیت دارم.

البته شنیده می‌شود که فتح‌الله زاده  سرپرست است و هنوز مدیرعامل نیست ؟

بله من هم شنیدم. ایشان به‌عنوان سرپرست آمده‌اند و این خبر خوبی نیست . متأسفانه گویا مشکل بازنشستگی دارد. البته من از قانون خبرندارم ولی گویا می‌تواند مشکلش را حل کند. متأسفانه همین باعث بی‌ثباتی خواهد شد چون تکلیف مدیریتی تیم معلوم نیست . شاید دو روز دیگر او را از سرپرستی بردارند. یک از بی‌ثباتی‌ها که گفتم این است. لذا برای حل شدن مشکل ابتدا باید مدیرعامل ثبات پیدا کند تا بتواند سایر مشکلات را حل کند.

فوتبال را هم که به خاطر کرونا تعطیل کردن نظر شما چیست؟

بله دقیقاً همین‌طور است. به نظر کار خوبی انجام دادند. تماشاگر و بازیکن لازم ملزوم هم هستند. فوتبال بدون تماشاچی نمی‌شود . تماشاچی به بازیکن انگیزه می‌دهد و از بازی هم لذت می‌برد. تماشاچی به ورزشگاه می‌آید که از نزدیک فوتبال را ببیند و لذت ببرد. همان‌طور که جان تماشاچی ارزش دارد جان بازیکن و عوامل بازی هم ارزش دارد و باید از آن‌ها هم مراقبت کرد.

 

 اما زمانی برای این تعطیلی معین نکردند ؟

بله همین اشکال است. این موضوع باعث سردرگمی می‌شود که مربی نداند برای چه زمانی باید تیمش را آماده کند. الآن گفتند فقط هفته بیست و دوم تعطیل است. من عقیده دارم باید زمان مشخص شود، تا مربی کار بدنی انجام دهد یا کادر فنی چقدر باید به بازیکن استراحت دهد. امیدوارم هرچه زودتر سازمان لیگ تکلیف را روشن کند تا بدانیم باید چکار کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز