خبرگزاری کار ایران

اعلام زمان برگزاری دیدارهای لغو شده لیگ قهرمانان آسیا

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۰۵۴

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق را اعلام نمود.

به گزارش ایلنا، با شیوع و گسترش بیماری کرونا در کشورهای آسیای کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در غرب و شرق را لغو کرد.

در نشست بین اعضا و نمایندگان عضو منطقه شرق آسیا در کوالالامپور مالزی مقرر گردید بازی‌های نمایندگان شرق آسیا در هفته سوم رقابت‌ها در سی‌ام وسی‌ و یکم اردیبهشت، هفته چهارم در ششم و هفتم خرداد،‌ هفته پنجم بیست وهفتم و بیست هشتم خرداد و در نتیجه هفته ششم در سوم و چهارم تیر برگزار شود.

شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه قبلاً گفته بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مواقع نگرانی‌های شدیدی در خصوص سلامتی تاماشاگران،‌عوامل و بازیکنان دارد و هیچ کس را در معرض خطر قرار نمی دهد ، بنابراین ما تصمیمات معقولی را برای به تعویق انداختن مسابقات گرفته ایم.

همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا امیدوار است که با پایان سریع و بی‌خطر برای این وضعیت فعلی وجود داشته باشد و بتواند به شرایط عادی برگردد و فوتبال بتواند نقشی در سرگرمی و زندگی مردم داشته باشد.

این در حالی‌ست که در روز شنبه آینده با برگزاری جلسه بین نمایندگان غرب آسیا، وضعیت بازی‌های نمایندگان این منطقه آسیا نیز مشخص می‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز