خبرگزاری کار ایران

المپیک 2020 توکیو قربانی جدید ویروس کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۹۰۷

کرونا بعد از تعطیلی رقابت‌های ورزشی در اقصی نقاط جهان حالا برگزاری المپیک 2020 توکیو را به خطر انداخته است.

به گزارش ایلنا،‌ شیوع و گسترش بیماری علاوه بر نگرانی و مختلط کردن زندگی مردم در برخی از کشورهای جهان به ویژه آسیا، این بیماری رقابت‌های ورزشی را هم تحت شعاع خود قرار داد و برخی از لیگ‌های اروپای از جمله ایتالیا و لیگ قهرمانان آسیا را به تعطیلی کشاند و گفته می‌شود شاید رقابت‌های المپیک 2020 که به میزبانی ژاپن و شهر توکیو برگزار می‌شود را هم تحت تاثیر قرار دهد.

به ادعا دیلی میل انگلیس، به احتمال فراوان رقابت‌های المپیک تابستانی 2020  توکیو بدون حضور تماشاگران برگزار شود،‌ این در صورتی‌ است که با شیوع ویروس کرونا رهبران سازمان بهداشت جهانی و فدراسیون‌های رشته‌های مختلف ورزشی بارها نگرانی خود را از برگزاری رقابت‌های ورزشی در این بازی زمانی اعلام نموده‌اند. به همین خاطر گزینه برگزاری المپیک 2020 بدون حضور تماشاگران و تماشای آن از طریق تلویزیون در کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

این درحالی‌ است تاکنون در ژاپن بیش از 700 نفر به این بیماری مبتلا شده و نزدیک به 12 نفر جان خود را بر اثر این بیماری در ژاپن از دست داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز