خبرگزاری کار ایران

مرفاوی: تلاش می‌کنیم تا شرایط نساجی بهتر شود / امیدوارم روزهای خوبی را در نساجی تجربه کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۸۴۶

مدیرفنی تیم نساجی مازندران گفت: خداراشکر شرایط خوب است و تلاش می‌کنیم تا بهتر هم شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صمد مرفاوی، 55 ساله، سرمربی سابق تیم‌های استقلال تهران، صبای قم، پیکان و استقلال اهواز به عنوان مدیرفنی جدید تیم نساجی مازندران انتخاب شده است.

مرفاوی درخصوص همکاری با محمود فکری در تیم نساجی گفت:‌ خوشحالم که در خدمت تیم مردمی و خوب نساجی هستیم و از امروز در تمرینات شرکت می‌کنم. آقای فکری از من درخواست کردند و من هم با کمال میل دعوت او را پذیرفتم. از آقایان حدادیان و امیری و همینطور اعضای باشگاه نساجی هم تشکر می‌کنم.

سرمربی سابق تیم استقلال درباره شرایط تیم نساجی گفت:‌ بچه‌ها همین هفته موفق شدند با سه گل ماشین سازی را شکست بدهند که این کیفیت بازیکنان و پتانسیل آنها را نشان می‌دهد. خداراشکر شرایط خوب است و تلاش می‌کنیم تا بهتر هم شود.

مرفاوی در پاسخ به این سوال که قرار است روی نیمکت بنشیند یا خیر گفت: از من اینطور درخواست کردند که روی نیمکت هم بنشینم باید ببینیم چه خواهد شد. قرار است از امروز در تمرینات شرکت کنم و امیدوارم که روزهای خوبی را در کنار تیم و بازیکنان و هواداران نساجی داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز