خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته پزشکی کمیته ملی پارالمپیک: سیامند رحمان تحت نظارت کامل پزشکی بود

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۶۴۴

​دکتر زهرا چابکی، رئیس کمیته پزشکی کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران در خصوص آخرین شرایط جسمانی مرحوم سیامند رحمان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا،‌ ​دکتر زهرا چابکی، رئیس کمیته پزشکی کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به اینکه کلیه ورزشکارانی که برای بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ آماده می شوند، تحت نظارت پزشکی هستند، سیامند رحمان نیز از این قاعده مستثنی نبود و با وجود اینکه به دلیل شرایط خاص وی اردوهای او به صورت غیر متمرکز و در محل سکونتش انجام می شد، با این حال نظارت پزشکی برای او نیز انجام می شد.

دکتر چابکی در همین زمینه افزود: حدود دو ماه پیش همراه با تیمی از سوی کمیته ملی پارالمپیک به ارومیه سفر کردیم و در بیمارستان تخصصی قلب سید الشهدا ارومیه سیامند رحمان زیر نظر یک متخصص قلب و عروق و دو متخصص اکوکاردیوگرافی کلیه آزمایشهای لازم را انجام داد و همچنین اکو و نوار قلبی نیز برای وی انجام شد که نتیجه همه آنها رضایت بخش بود و منعی برای ادامه فعالیت های ورزشی و تمرینات وی وجود نداشت.

دکتر چابکی در پایان ضمن ابراز تاسف از این ضایعه تلخ، درگذشت این ورزشکارنامدار را به خانواده آن مرحوم و جامعه ورزش پارالمپیک تسلیت گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز