خبرگزاری کار ایران

انتظاری: پیروزی مقابل تراکتور از نان شب برایمان واجب‌تر بود/ تغییر سبک مربی‌مان باعث شد نتیجه بگیریم

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۵۲۲

هافبک پارس جنوبی میگوید به این خاطر که تیمش مدت‌ها نتوانسته بود برنده شود پیروزی مقابل تراکتور برایشان از شام شب هم واجب تر بود.

به گزارش ایلنا، نیما انتظاری هافبک پارس جنوبی جم پس از گلزنی و پیروزی تیمش در مصاف با تراکتور صحبت‌هایی کرد که در ادامه میخوانید.

*روند بازی مقابل تیم تراکتور چگونه بود؟

ما بازی حساب شده‌ای را مقابل تیم تراکتور ارائه دادیم حتی قبل از گل‌مان هم یکی دو فرصت گلزنی داشتیم که آنها را از دست دادیم. بازی هوشمندانه‌ای را ارائه دادیم و از آنجا که مدت‌ها بود پیروز نشده بودیم محکوم به پیروزی بودیم. دقیقه 34 از روی نقطه پنالتی به گل رسیدیم و پس از آن هم با اداره بازی به پیروزی باارزشی رسیدیم و سه امتیاز بسیار باارزش را گرفتیم.

*اما سرمربی تراکتور گفته که دو پنالتی صددرصد به سود تراکتور نگرفته‌اند و پنالتی که اصلاً پنالتی نبوده را برای پارس محسوب کرده‌اند؟!

من برای نظرات مربی تیم تراکتور احترام قائلم اما در یکی از صحنه‌ها که تراکتوری‌ها معترض بودند انصاری که شگردش پنالتی گرفتن است قصد گرفتن پنالتی داشت که اکرمی داور بازی به درستی آن صحنه را پنالتی نگرفت. صحنه دیگر را هم من ندیدیم که بخواهم در موردش نظر بدهم. در مورد پنالتی خودمان هم باید بگویم من از صحنه دور بودم اما فکر می‌کنم پنالتی ما درست بود.

*چطور شد که تو پنالتی تیمتان را زدی؟

پنالتی‌زن اول تیم ما مهدی نوری است اما در بازی‌مان مقابل تراکتور نوری نبود به همین دلیل از من خواستند که پنالتی بزنم و من هم پشت ضربه رفتم و خدا را شکر که گل زدم. برای زدن پنالتی هم استرسی نداشتم. مظاهری دروازه‌بان پنالتی‌گیری است و جهت ضربه‌ای که من زدم هم رفت اما پنالتی را طوری زدم که دروازه‌بان تراکتور نتوانست آن را مهار کند. موقع ضربه پنالتی هم استرسی از بابت خودم نداشتم و تنها کمی نگران بودم که اگر ضربه را از دست بدهم شرایط‌مان تا حدودی سخت می‌شود چون به هر حال ما مدت‌ها بود که پیروز نشده بودیم به همین دلیل پیروزی برای ما از نان شب واجبتر بود.

*اوضاع پارس در جدول تا حدودی خطرناک است. هدفتان فقط ماندن است یا فراتر از این اهداف فکر می‌کنید؟

ما چند هفته بود که خوب نتیجه نمی‌گرفتیم. از سوی دیگر گل گهر هم در چند هفته اخیر نتایج خوبی می‌گرفت به همین دلیل ما باید مقابل تراکتور پیروز می‌شدیم تا شرایط‌مان خطرناک نشود. خدا را شکر که به هدفمان رسیدیم و شرایط‌مان را بهبود بخشیدیم.

*در مورد قضاوت بازی‌تان توسط آقای اکرمی چه نظری داری؟

من فکر می‌کنم آقای اکرمی در مجموع قضاوت خوبی داشت و تقریباً قضاوت متعادلی را ارائه داد. ما در چند بازی از نحوه قضاوت داوران متضرر شده بودیم اما خدا را شکر که در بازی‌مان مقابل تراکتور از داوری لطمه ندیدیم و انصافاً قضاوت داور هم به گونه‌ای بود که به نظرم تیمی از داوری ضرر نکرد و متضرر نشد.

*سبک افاضلی چگونه است و ایشان روی چه مسائل تاکتیکی تأکید دارند؟

بعد از استعفای آقای کمالوند که البته جا دارد از زحمات ایشان هم تشکر کنم، مسئولان باشگاه ما آقای افاضلی را به عنوان سرمربی تیم منصوب کردند. سرمربی جدیدمان در اولویت اول سعی داشت تا تیم‌مان را در جدول حفظ کند. سرمربی ما روی حفظ توپ و بازی بر روی زمین تأکید خاصی دارد و فوتبال مالکانه سبک بازی ایشان است. ایشان برای پیاده کردن اهدافشان نیاز به زمان داشتند و ما هم هر چه زمان گذشت بهتر شدیم و موفق به ارائه خواسته‌های سرمربی‌مان شدیم و خدا را شکر که تغییر سبک مربی‌مان جواب داد و منجر به نتیجه‌گیری‌مان شد.

*شادی بعد از گلت چگونه بود و چندمین گلت را در لیگ این فصل به ثمر رساندی؟

من دومین گل این فصلم را مقابل تیم تراکتور به ثمر رساندم. اولین گل این فصلم را به پیکان و دومین گلم را هم به تیم تراکتور زدم که بسیار باارزش بود. شادی گل هم داشتم و گلم را هم تقدیم هواداران پارس کردم که همه زندگی‌شان تیمشان است و دلبستگی خاصی به تیم پارس دارند و با نتایجش به نوعی زندگی می‌کنند. من هم خوشحالم که به سهم خودم موفق شدم هوادارانمان را با گلزنی خوشحال کنم و در بازی بدون تماشاگر برد را تقدیم هوادارانمان کنیم چون دعای آنها را پشت سر تیم‌مان احساس می‌کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز