خبرگزاری کار ایران

مهرداد بشاگردی ۳۵ ساله؛

گفتگو با بازیکن خبرساز این هفته در جدال با استقلال

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۳۴۱

دروازه‌بان گل‌گهر سیرجان گفت: اگر دلیل عدم حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ ویروس کرونا است بهتر بود تا کلا لیگ تعطیل شود چون سلامتی بازیکنان و کادر تیم‌ها هم ارزشمند است و این موضوع سلامتی همه را به خطر می‌اندازد

مهرداد بشاگردی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص پیروزی مقابل استقلال اظهار داشت: خوشبختانه شرایط گل‌گهر در نیم فصل دوم رو به رشد بوده، پیروزی خانگی مقابل استقلال هم در جدول و هم از لحاظ شخصیت تیمی و روحیه بازیکنان خیلی به ما کمک کرد که خداراشکر توانستیم به آن دست پیدا کنیم. امیدوارم که روند خوبمان ادامه‌دار باشد.

وی در پاسخ به اینکه فکر میکرد گل‌گهر بتواند استقلال را شکست دهد گفت: بعد از برد هفته قبل مقابل صنعت نفت تمامی بازیکنان و کادر تیم بدنبال کسب سه امتیاز این بازی بودند و همگی با جان و دل زحمت کشیدند تا بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد.

دروازه‌بان گل‌گهر سیرجان در مورد عملکرد خوبش در دیدار مقابل استقلال گفت: خداراشکر شرایط بدنی‌ام بسیار خوب است و در کنار انگیزه‌های شخصی بدنبال فرصت بودم تا بتوانم توانایی‌ام را ثابت کنم. از سال گذشته که گل‌گهر توانست به لیگ برتر صعود کند تمامی بازیکنان با تمام وجود برای رشد این تیم و خوشحالی هوادارانش زحمت کشیدند و هر بازی انگیزه همه آنها برای بهتر بودن بیشتر و بیشتر می‌شود که این موضوع گزینه بسیار مثبتی برای گل‌گهر است.

بشاگردی در خصوص اینکه حضور دو گلر آماده در یک تیم مثبت است یا خیر گفت: بنظرم حضور دو گلر خوب در یک تیم امر مثبتی است و باعث رقابت بین دو بازیکن می‌شود علاوه بر آن در شرایط بحرانی و زمانی که یکی از گلرها محروم یا مصدوم باشد دست مربی را باز می‌گذارد و در مجموع می‌تواند به تیم کمک کند.

وی در رابطه با همکاری با مجید جلالی گفت: اولین بار است که افتخار همکاری با ایشان را دارم ولی همیشه از دور تعریفسان را شنیده بودم. زمانی آقا مجید به تیم ما اضافه شدند کمی زمان برد تا بازیکنان بخواهند با یکدیگر هماهنگ شوند ولی خوشبختانه در حال حاضر تمامی نفرات تیم می‌دانند که چه نکاتی مدنظر آقا جلالی است و هر روز تلاش میکنند تا بتوانند بهتر از روز قبل کار کنند همین موضوع باعث شده تا بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم شرایط بهتری در جدول داشته باشیم.

دروازه‌بان گل‌گهر در مورد تاثیر غیبت تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر گفت: بدون شک تاثیر منفی می‌گذارد. بنظرم بهتر بود تا لیگ را تعطیل می‌کردند چون فوتبال بدون تماشاچی هیچ لطفی ندارد. تیم ما بعد از 18 سال توانسته به لیگ برتر صعود کند و تمامی هوادارانش دوست دارند که بتوانند بازی‌های تیم را از نزدیک تماشا کنند. اگر هم دلیل بدون تماشاگر کردن بازی‌ها ویروس کرونا است بهتر بود تا کلا لیگ تعطیل شود چون سلامتی بازیکنان و کادر تیم‌ها هم ارزشمند است و این موضوع سلامتی همه را به خطر می‌اندازد امیدوارم که هر چه زودتر تصمیمی در این خصوص گرفته شود تا هیچکس آسیبی نبیند.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز