خبرگزاری کار ایران

برگزاری پنجاه و هشتمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۰۱۵

پنجاه هشتمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در این باره گفت: در نشست امروز ابتدا مدیر امور اداری کمیته به ارائه گزارش مطلوبی در خصوص روند کاهنده نیروی انسانی و مدیریت مطلوب در بخش منابع انسانی در کمیته پرداخت که مورد توجه هیات اجرایی قرار گرفت .

گزارش دوم نشست امروز در خصوص بررسی کلیات بودجه سال 1399 بود که توسط اینجانب برای اعضای محترم هیات اجرایی قرائت شد که  28 عنوان برنامه در قالب کلیات منابع و مصارف سال آینده با اولویت فدراسیون های ورزشی بویژه فدراسیونهای المپیکی مطرح شد و همچنین در خصوص پیش بینی تامین منابع ارزی و  ریالی برای اعزام کاروان ورزشی به بازیهای المپیک 2020 و بازیهای ساحلی آسیایی تبادل نظر گردید .

سعیدی تصریح کرد:از دیگر مواردی که در کلیات بودجه سال 99 مورد توجه قرار گرفت، توجه به پیشکسوتان، قهرمانان و مدال آوران بود که مقرر شد روند حمایتی از این عزیزان در قالب برگزاری مراسم تجلیل، تکریم ، نکوداشت و یا  نصب پلاک افتخار بر درب منزل آنها ادامه یابد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ابراز داشت:همچنین مواردی دیگر از جمله نوسازی و تجهیز امکانات آکادمی ملی المپیک،ادامه روند تاریخ شفاهی معاصر ، کاهش تصدیگری و برون سپاری در اموری که قابل واگذاری است و استفاده از ظرفیت های کارشناسان و صاحب نظران در قالب خبرگان ورزش و کمیسیونها تبادل نظر شد.

از دیکر موارد کلیات برنامه توجه به امور فرهنگی، تبلیغات و تامین بودجه مالی لازم برای امور رسانه ای بازیهای المپیک 2020 و بازیهای ساحلی در راستای تقویت نظام اطلاع رسانی و اقناع سازی و پوشش افتخارات در ارتباط با این بازیها مورد توجه قرار گرفت.

سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در خاتمه اظهار داشت: احیای آرشیو ملی ورزش قهرمانی ایران ،نگهداری سوابق قهرمانان ورزشی، المپین ها و افتخار آفرینان در راستای سیاست مستند سازی رویدادهای مرتبط با المپیک و بازیهای آسیایی از دیگر موارد مورد بررسی  بود و یکی دیگر از نکات مهم در نشست امروز هیات اجرایی،ارتقا سطح  خدمت رسانی مطلوب خوابگاه های ورزشی، سالن های جلسات و همایش ها، سالن های تخصصی و تمرینی آکادمی و اماکنی که در اختیار  کمیته ملی المپیک می باشد مطرح شد و در نهایت کلیات برنامه به تصویب اعضا هیات اجرایی رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز