خبرگزاری کار ایران

خوردبین: نمی‌توانند قهرمان شوند، می‌خواهند پرسپولیس هم قهرمان نشود

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۹۷۱

سرپرست سابق پرسپولیس در خصوص شرایط حال حاضر این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمود خوردبین در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: کیفیت فنی بازی تیم‌ها به خوبی نشان می‌دهد کدام تیم شایسته قهرمانی است. پرسپولیس از ابتدای فصل حرکت پیوسته‌ای به سمت بهتر شدن داشته است. فراز و نشیب زیادی ندارد و معلوم می‌شود همه چیز در آن حساب شده است. یک تیم بدون برنامه‌ریزی نمی‌تواند این‌طور باشد. شرایط تیم‌های دیگر که یکسری مسایل را مطرح می‌کنند ولی برای آن دلیلی ارایه نمی‌دهند هم معلوم است.

وی ادامه داد: بالاخره همه ما داریم این لیگ را می‌بینیم. هواداران تیم‌ها هم بازی‌ها را تماشا می‌کنند. آن‌هایی که می‌گویند نتایج پرسپولیس مهندسی شده است، چرا خودشان نمی‌توانند نتیجه بگیرند؟! نتیجه گرفتن آن‌ها که تقصیر پرسپولیس نیست. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید یه حداقل امتیازی جمع کند. باید از یکسری بازی‌ها پیروز بیرون بیاید. در این صورت چنین حرف‌هایی مطرح نمی‌شود. مشکل این تیم‌ها آن مسایلی نیست که می‌گویند. مشکل در خود آن‌ها وجود دارد. این‌که یک بیماری در تمام دنیا پخش شده است یا یک تیم همه قواعد فوتبال را زیر پا می‌گذارد یا این که تیم دیگری کلی هزینه کرده ولی نمی‌تواند بازی‌های معمولی را هم با برد پشت سر بگذارد تقصیر پرسپولیس نیست.

با سابقه‌ترین سرپرست فوتبال در ایران خاطر نشان کرد: تیم‌ها برای قهرمان شدن باید از یکسری استاندارد‌های فنی و نتیجه‌گیری برخوردار باشند. به نظر من تیم‌هایی هستند که خودشان قهرمان نمی‌شوند ولی می‌خواهند پرسپولیس هم قهرمان نشود.

خوردبین درباره ارزیابی خود از عملکرد سرخپوشان ایران تصریح کرد: بازی آخر خیلی خوب بود. البته احساس من، این بود که بچه‌ها بعد از گل دوم آن جدیت ابتدایی را نداشتند و کمی خیال‌شان راحت شد ولی بعد از گل دوم به وضعیت قبلی برگشتند و در کل، بازی خوب و حساب شده ای انجام دادند. به نظرم یحیی تقریبا ترکیب و روش مناسب را برای بازی پرسپولیس پیدا کرده است و بالاخره کمی زمان لازم بود.

وی در پایان درباره درباره این‌‎که تیم‌ها بعد از تغییرات کادر فنی دچار مشکل می‌شوند ولی در پرسپولیس این اتفاق نیفتاد اضافه کرد: پرسپولیس یک تیم بزرگ است. تکان‌های یک کشتی بزرگ برابر امواج‌ها کمتر از یک قایق است. در پرسپولیس مسایل تعیین کننده مختلفی وجود دارند. باشگاه، هواداران و بازیکنان تاثیر زیادی روی مسایل دارند و من فکر می‌کنم این ها در کنار کادر فنی، خوب با هم جور شده‌اند. پرسپولیس یک تیم معمولی نیست و اشتباه درآمدن حدس و گمان‌ها رقبا را نگران کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز