خبرگزاری کار ایران

امیدوارم مسی اینجا بماند

انتقاد سوارز از مدیران بارسلونا: به حرف من گوش نمی‎کنند!

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۷۵۰

مهاجم اروگوئه‌ای تیم بارسلونا از سیاست مدیران این باشگاه برای جذب یک بازیکن جوان در خط حمله انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی عدم اعتماد به نفس بارسلونا را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با تیم فعلی خود پذیرفته است و در بین هواداران ترس‌هایی وجود دارد که این ستاره آرژانتینی می‌تواند آنها را ترک کند. لوییز سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا که تا پایان فصل از میادین دور است در آستانه بازی حساس الکلاسیکو در مصاحبه با روزنامه RAC1 گفت: "[ترس ها] قابل درک هستند زیرا این همان چیزی است که او گفته است، زیرا با در دست داشتن چیزی که فعلا داریم، نمی‌خواهیم به خیلی چیزهای دیگر دست پیدا کنیم".

سوارز ادامه داد: "این بستگی به نحوه جذب باشگاه دارد. مسی در اینجا بسیار خوشحال است. او اینجا بسیار خوشحال است، بارسلونا خانه اش است. اگر باشگاه کارهایی را که باید انجام شود انجام دهد، مانند ایجاد یک تیم رقابتی، سپس این برای او عالی خواهد بود و او برای تمام زندگی خود در اینجا خواهد ماند. او خودش هم چنین چیزی گفته است. این طبیعی است که آنها(مسئولان باشگاه) بخواهند بهترین بازیکن جهان، در تاریخ باشگاه، در این سطح در بارسلونا ادامه یابد. من امیدوارم او اینجا بماند".

مهاجم بارسلونا باتوجه به اینکه برای چندماه آینده از میادین دور است از خرید مارتین پریتویت استقبال کرده است: "آوردن بازیکنان خوب است زیرا این امر باعث رقابتی‌تر شدن فضا می‌شود و بیشتر برای جایگاه خود می‌جنگید. من می‌دانم چند ساله هستم و باید بعضی وقت‌ها خودم را محدود کنم. رقابت سالم و به نفع تیم است. مارتین قصد دارد [مردم] را غافلگیر کند. او در سطح عالی‌ای است. او بهترین بازیکنی بود که لگانس داشت و با بازیکنانی که در بارسلونا دارد، می‌تواند به پتانسیل‌های خود برسد". 

او همچنین درخصوص شایعات جذب لوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی تیم اینتر گفت: "لوتارو به دلیل سطحی که اکنون با آرژانتین و اینتر نشان می‌دهد، کیفیت زیادی دارد. این دومین فصل حضور او در ایتالیا است و او در فرم عالی قرار گرفته است. اما شما باید بدانید که ما، بازیکنان، تصمیم گیری نمی‌کنیم. تصمیم گیری در عهده ما نیست و اگر تصمیم گیری برعهده ما بود خیلی چیزها متفاوت بود. من دو سال است که می‌گویم خوب است برای پیشبرد اهداف باشگاه، یک جوان آینده دار به خدمت بگیرند تا در زمان ترک باشگاه بتوانم به آنها چیزهای زیادی بیاموزم اما آنها حرف من را گوش نمی‌کنند".

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز