خبرگزاری کار ایران

با اعلام جیانی اینفانتینو؛

فیفا مسابقات دوستانه بین المللی را به تعویق می‌اندازد

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۶۶۰

رئیس فیفا مخالف عدم برگزاری مسابقات فوتبال نیست چراکه شیوع ویروس کرونا همچنان با سرعت در حال پیگیری است.

به گزارش ایلنا، جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا پیش از نشست عمومی سالانه اعضای اتحادیه بین المللی فوتبال در بلفاست اعلام کرد فیفا هر اقدامی که برای مبارزه و پیشگیری از شیوع کرونا باشد را انجام می‌دهد.

این در حالی است که روز گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال سوئیس به تعویق افتاد و دولت سوئیس مسابقاتی که بیش از 1000 نفر را درگیر می‌کند به صورت رسمی تعطیل کرد، همچنین بازی‌های سری A ایتالیا به تعویق افتاد یا بخشی از آن پشت درهای بسته برگزار شد در حالیکه مسابقات لیگ برتر کره جنوبی و ژاپن هم فعلا لغو شده است.

اینفانتینو گفت: "سلامتی افراد بسیار مهمتر از هر بازی فوتبال است. به همین دلیل ما باید وضعیت را بررسی کنیم و امیدواریم که به جای افزایش، کاهش یابد. در حال حاضر به نظر می‌‌رسد که هنوز در حال افزایش است. اگر بازیها مجبور به تعویق باشند یا بدون تماشاگر بازی شوند تا این ماجرا پایان یابد، پس باید آن را طی کنیم. 

رئیس فیفا که امیدوار است مسابقات دوستانه بین المللی در ماه آینده پیش برود افزود: من در حال حاضر چیزی را حذف نمی‌کنم. امیدوارم هرگز مجبور نباشیم در این مسیر گام برداریم. فکر می‌کنم که تحریم مسابقات بین المللی دشوار خواهد بود چرا که اوضاع متفاوت است. 

او نمی‌تواند وضعیتی را پیش بینی کند که تعداد زیادی از مسابقات در پشت درهای بسته انجام شود. اینفانتینو گفت: من فکر نمی‌کنم پایدار باشد، اما این نظر شخصی من است. هر برگزار کننده مسابقه باید تصمیم بگیرد که چه چیزی برای او مناسب است. در کوتاه مدت می‌تواند راه حلی برای پیشروی باشد اما نمی‌توانید تصور کنید چند ماه از مسابقات با چندین بازی پشت درهای بسته انجام شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز