خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۵۱۷

پرسپولیس، فولاد و گل گهر با 2 سهمیه در تیم منتخب هفته بالاتر از سایر تیم ها هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر هم با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید. در این میان مثل همیشه برخی از بازیکنان عملکرد خوبی در ترکیب تیم خود داشتند که تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم:

 

دروازه‌بان: مهرداد بشاگردی (گل گهر)

ستاره گل گهر در برتری ارزشمند این تیم مقابل استقلال بدون شک بشاگردی گلر این تیم بود که بارها مقابل حملات مهاجمان آبی ایستادگی کرد و چند سیو خیلی خوب در طول بازی داشت که دروازه تیمش را نجات داد و با دفاع از تک گل این تیم در طول بازی 3 امتیاز تیمش را حفظ کرد.

 

مدافع: مجتبی بیژن (نساجی)

در روز خوب نساجی با سرمربی جدیدش این تیم نه تنها در فاز هجومی که در فاز دفاعی هم عملکرد موفقی داشت و بازیکنان نساجی در این پست کم نقص عمل کردند تا اجازه فرصت سازی به مهاجمان ماشین سازی در تبریز را ندهند و مجتبی بیژن بهترین عملکرد را میان هم پستی‌های خود داشت.

 

مدافع: فریبرز گرامی (پارس جم)

شاگردان افاضلی هم یکی از تیم‌های شگفتی ساز هفته بودند و 3 امتیاز مهم و حساس و البته سخت بازی با تراکتور را در خانه نگه داشتند و این کار مستلزم زدن یک گل و دفاع از آن بود. خط دفاع پارس جم مقابل حملات بی امان تراکتوری‌ها ایستادگی کرد و فریبرز گرامی در این دیدار بیش از سایرین در توپگیری و نبرد هوایی موفق عملکرد و بهترین بازیکن تیمش در این دیدار بود.

 

مدافع میانی: علیرضا ابراهیمی (گل گهر)

تک گل 3 امتیازی بازی با استقلال را وارد دروازه حسینی کرد و این گل حاصل جایگیری خوب و هوش بالای این بازیکن و ضربه دقیقش بود. کار مهمتر ابراهیمی از زدن گل به استقلال حفظ آن بود و در روزی که بشاگردی عملکرد درخشانی در دروازه داشت، ابراهیمی هم از پس وظایف دفاعی خود به خوبی بر آمد و اگرچه چند باری اجازه حرکت به مهاجمانی مثل قائدی داد ولی در کل بازی کم اشتباه بود.

 

مدافع: مهدی ترکمان (سپاهان)

تغییر هوشمندانه قلعه‌نویی در ترکیب اصلی تیمش بازی دادن به خرید زمستانی خود یعنی مهدی ترکمان بود که برای این دیدار کوه انگیزه بود و روحیه ضعیف سایر بازیکنان این تیم را جبران کرد. ترکمان علاوه بر عملکرد دفاعی موفق، یک گل زد، 3 پاس کلیدی داد و بیشترین نقش را در طراحی حملات سپاهان داشت تا اولین حضورش در ترکیب اصلی این تیم با درخشش همراه باشد.

 

هافبک دفاعی: علی کریمی (استقلال)

هافبک دفاعی استقلال در بازی با گل گهر جزو معدود نفرات خوب تیمش بود و در روزی که ابی پوشان شکست را متحمل شدند توانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد. او بارها با تکل های موفق و توپگیری هایش در میانه میدان فشار حملات حریف را خنثی کرد و هم از عقب زمین به خوبی عمل بازیسازی را انجام داد و چند باری موقعیت خطرناک روی دروازه گل گهر ساخت که روز خوب مهاجمان استقلال نبود.

 

هافبک هجومی: مهدی ترابی (پرسپولیس)

درخشش ترابی در ترکیب پرسپولیس اتفاق عجیب و جدیدی نیست و او بدون شک ستاره پرسپولیس در فصل جاری بوده که بارها حتی در روزهای بد تیمش ناجی سرخپوشان شده. او در دیدار با شهر خودرو شاید ستاره تیمش نبود ولی با یک پاس گل و به ثمر نشاندن پنالتی این تیم از نفرات تاثیرگذار ترکیب گل محمدی بود که در پست جدید هم درخشش خود را ادامه می‌دهد.

 

هافبک هجومی: فرشاد احمدزاده (فولاد)

خیلی زود در ترکیب فولاد جا افتاده و تبدیل به یک بازیکن کلیدی در جمع نفرات این تیم شده و نیم فصل ناکامش در پرسپولیس را فراموش کرده است. احمدزاده در کنار بازی خوبش مقابل شاهین یک پاس گل هم به پاتوسی داد و در جمع برترین های هفته قرار گرفت.

 

هافبک هجومی: آیاندا پاتوسی (فولاد)

از زمانی که به فولاد برگشته عملکرد پرنوسانی داشته و اوایل نتوانست آن بازیکن توانمندی که در استقلال دیده بودیم نشان دهد و حتی صحبت از یک خرید اشتباه برای فولاد مطرح بود ولی حالا تبدیل به یک ستاره در ترکیب این تیم شده و تک گل تماشایی اش در بازی با شاهین گره کار نکونام را باز کرد.

 

مهاجم: شهریار مغانلو (پیکان)

پدیده پیکان در نیم فصل نخست چند هفته خاموش را پشت سر گذاشت ولی گل مهم و ارزشمندی در بازی با نفت به ثمر رساند که اگر بدشانس نبود می‌توانست 3 امتیاز برای تمیش همراه داشته باشد. بازگشت مغانلو به روزهای اوج می‌تواند خبر خوشی برای پیکانی‌ها باشد.

 

مهاجم: وحید امیری (پرسپولیس)

انتقالش به خط حمله یک تغییر از سوی یحیی بود که جواب هم داد و تبدیل به ستاره تیمش در بازی با شهر خودرو شد. امیری در این بازی یک گل زد و یک پاس گل داد و بارها دروازه رحمتی را با تهدید جدی روبرو کرد تا بهترین بازیکن زمین در برتری 3-1 تیمش لغب بگیرد.

 

تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز