خبرگزاری کار ایران

سهرابیان: نتایج سایپا به خاطر بی عرضگی ما بازیکنان است/ کادر فنی به ما نازک‌تر از گل نمی‌گوید

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۴۳۳

مدافع سایپا در عقیده دارد بازیکنان این تیم مقصر شکست مقابل صنعت نفت هستند.

به گزارش ایلنا، آرمین سهرابیان در خصوص شکست سایپا مقابل صنعت نفت اظهار داشت: در نتایج ضعیف ما کادرفنی تقصیری ندارند، آنها همه نکات را به ما می گویند و نازک تر از گل نمی گویند. این نتایج به خاطر بی عرضگی ما است و به کارفنی ربطی ندارد، بازی که باید می بردیم را واگذار کردیم.

او ادامه داد: در نیمه اول باید 4 گل به صنعت می زدیم ولی با یک گل شکست خوردیم. کادرفنی اینقدر حمایت می کنند و با این شرایط آقای صادقی چیزی به ما نمی گوید. ایشان یک مرد با اخلاق است و یکی از فنی ترین مربی های لیگ برتر است. اگر قرار باشد کسی را کنار بگذارند باید ما بازیکنان را کنار بگذارند. باید بازیکنان را تقویت کنند نه کادرفنی و آنها دارند تلاش می کنند. تیم ما جوان است و ما بازیکنان آنطور که باید و شاید عمل نمی کنیم. خیلی راحت و سر اشتباهات بچه گانه نتایج را واگذار می کنیم.

او در مورد شرایط بد سایپا در جدول رده بندی می گوید: باشگاه حق دارد ناراحت باشد ولی باید پشت مربی باشد. آقای صادقی چه از نظر فنی و چه اخلاقی عالی است. خودم خیلی از ایشان یاد گرفتم و باید از ایشان حمایت شود. اگر کسی را قرار باشد کنار بگذارند ما بازیکنان هستیم.

مدافع سایپا در پایان گفت: اگر از کادرفنی حمایت شود قول می دهم فصل بعد یک تیم خیلی خوب می شویم. قول می دهیم از این بعد شرایط را عوض کنیم و واقعا خیلی انگیزه داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز