خبرگزاری کار ایران

طاهری: فوتبال امروز روی بی رحمش را به ما نشان داد/ در روزی که شایسته پیروزی بودیم شکست خوردیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۴۳۱

مربی سایپا عقیده دارد تیمش شایسته شکست در دیدار با نفت نبود.

به گزارش ایلنا، بیژن طاهری بعد از شکست دو بریک از صنعت نفت آبادان گفت: ما خوب بازی کردیم و حتی از روزهایی که پیروز می شدیم هم بهتر بازی کردیم و حق مان باخت نبود.

او ادامه داد: واقعا باید به یک جمله کلیشه ای بسنده کنم و آن هم این است که فوتبال امروز روی بی رحمش را به ما نشان داد و در روزی که شایسته پیروزی بودیم شکست خوردیم.

مربی سایپا در مورد بازیکنان سرشناس نیمکت نشین هم می گوید: آقاخان هنوز آماده نیست اما ما از بازیکنانی استفاده کردیم که در تمرینات آماده بودند و بازیکنانی هم روی نیمکت داشتیم که در صورت نیاز می توانستیم از آنها استفاده کنیم.

طاهری در مورد شرایط خطرناک سایپا در جدول رده بندی هم گفت: ما از روز اول هم گفتیم با توجه به جوانگرایی که کردیم جایگاه این تیم در میانه جدول است و همین اتفاق هم رخ می دهد. انشاالله در بازی های بعدی موقعیت هایمان گل خواهد شد.

او در مورد تعطیلی لیگ به دلیل بیماری کرونا هم گفت: به نظر من اگر کسی قرار است این بیماری را بگیرد تا حالا گرفته بود و بازی ها ادامه پیدا کند بهتر است. گفته بودند این بیماری در عرض دو هفته خود را نشان می دهد و تا حالا که این اتفاق نیفتاده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز