خبرگزاری کار ایران

محمد حسن انصاری‌فرد: قسد شکایت از زنوزی را نداریم/ شکایت کالدرون به ما رسیده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۱۶۱

مدیرعامل سرخ‌پوشان در انتهای بازی با شهرخودرو به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل پرسپولیس پس از پیروزی سرخ‌پوشان در دیدار حساس با شهرخودرو در ورزشگاه آزادی در خصوص بازی دوم تیم گفت: کادرفنی و بازیکنان ما زحمت بسیاری را کشیده‌اند و پیروزی مقتدرانه‌ای را کسب کردند، در مقابل شهرخودرو کاملا جوانمردانه و عالی بازی کرد  و باید از این تیم و تیم‌های که خصوصی هستند و از جیب خود خرج می‌کنند حمایت شود، در این بازی جای هوادارن خالی بود اما دعای آنها همراه ما بود.

او در ادامه در خصوص صحبت‌های حمیداوی مالک شهرخودرو گفت: من نمی‌خواهم جواب یشان را بدهم ایشان از جیب شخصی خود برای تیم خود هزینه می‌کنند و زحمت بسیاری برای موفقیت تیم خود می‌کشند اما این صحبت‌ها درست نیست و علیه تیم ما هجمه‌ها وجود دارد و ما بارها از این ناحیه و حواشی ضربه می‌خوریم ولی با اینحال ما به کار خود ادامه می‌دهیم و تنها رمز موفیقت ما اتحاد است.

او در خصوص اینکه تمامی تیم‌ها موافق تعطیلی لیگ هستند جز پرسپولیس گفت: ما هیچ‌گونه مشکلی با تعطیلی لیگ نداریم ولی حرف ما این است هرچه که مسئولین مسابقات می‌گویند باید انجام شود و همه باید تبعیت کنند.

وی در ادامه در خصوص قهرمانی رود هنگام پرسپولیس گفت: ما کارمان را انجام می‌دهیم و بازی به بازی فوتبال بهتری ارائه می‌دهیم و ان‌شاءالله بتوانیم در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شویم. اعتقاد دارم در دو بازی با التعاون می‌توانیم نتیجه دو بازی نخست خودمان را جبران کنیم.

او در خصوص استوکس و مطالبات بازیکنان گفت: ما به دنبال بازگرداندن استوکس هستیم و این بازیکن قطعا جریمه خواهد شد،الان ۵۰ درصد از دستمزد بازیکنان را پرداخت کردیم اما آن‌ها از سال‌های قبل طلبکار هستند.

او همچنین خاطرنشان شد: شکایت کالدرون به ما رسیده  و ما در حال بررسی هستیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اظهارات زنوزی گفت: قصد شکایت از آقای زنوزی را نداریم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز