خبرگزاری کار ایران

بیرانوند: مهم این بود که بازی را ببریم حال من روی نیمکت باشم یا در زمین

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۱۵۲

سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس از برد ارزشمند تیمش مقابل شهر خوردو خرسند است.

به گزارش ایلنا، در هفته بیست و یکم لیگ برتر پرسپولیس درحالی که علیرضا بیرانوند را روی نیمکت داشت موفق شد در ورزشگاه آزادی بانتیجه 3 بر 1 شهرخودرو را شکست دهد.
بیرانوند پس از پایان بازی گفت:امشب یک بازی فینال‌گونه را شاهد بودیم جای هوادارن خالی بود ما شاهد یک بازی خوب از دو تیم بودیم به همه از کادرفنی تا هوادارن تبریک می‌گویم،به قول آقای گل محمدی، ما برای کسب جام به میدان رفتیم و خدا را  شکر موفق شدیم سه امتیاز شیرین این دیدار حساس را کسب کنیم.

وی در ادامه در مورد اینکه از نیمکت نشینی خود ناراحت است یا خیر گفت:تصمیم کادر فنی بر این بود که من امروز روی نیمکت باشم و من تمام تلاش خود را خواهم کرد تا در روزهای آینده به پرسپولیس کمک کنم،همه تیم‌ها با تلاش همه مسئولان و بازیکنان خود برنده می‌شود و در شکست هم همینطور،  نیمکت‌نشینی من تصمیم کادرفنی بود و گل‌محمدی درباره دروازه‌بان‌ها تصمیم‌گیر است،من ناراحت نشدم و مهم این بود که تیم بازی را ببرد.

دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس در مورد عدم داشتن انگیزه گفت: به من بگوید تا الان در کدام بازی تمرکز نداشته‌ام؟ اگر بحث نداشتن انگیزه بود من همان نیم فصل دوم از پرسپولیس می‌رفتم ولی من ماندم تا تیم را قهرمان کنیم این اتفاق برای من نیز خوب است چون دوست دارم با قهرمانی و خاطر خوشی بروم چون ایمان داشتم امسال پرسپولیس قهرمان می‌شود و صحبتی که با آنتورپ داشتم این بود که آخر فصل در پرسپولیس بمانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز