خبرگزاری کار ایران

میشو: نمی‌دانم چرا ترسیدیم و باختیم/ نمی‌توانیم مثل سپاهان و‌ فولاد باشیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۱۰۹

سرمربی شاهین می‌گوید عامل باخت تیمش به فولاد ترس بوده است.

به گزارش ایلنا، میشو کریستیچوویچ در نشست خبری پس از دیدار با تیم فولاد خوزستان، گفت: فولاد نسبت به ما بهتر و واقعا مستحق این پیروزی بود. نمی‌دانم چرا، ولی امروز کمی با ترس بازی کردیم. فولاد روی حرکت از جناحین و کرنرها برنامه داشت و  به گل هم رسید.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در پاسخ به این سوال که چرا در بین دو نیمه تیم شما دیر به رختکن رفت؟ گفت: چند دقیقه به بازیکنانم زمان می‌دهم تا با هم حرف بزنند، آرام شوند و سپس به رختکن می‌رویم.

وی درباره این که چرا دانیال مومنی در ترکیب اصلی تیمش نبود نیز گفت: او مشکل دانشگاهی داشت و چند دقیقه قبل از بازی گفتند که این مشکل حل شده است. مومنی،؛ بازیکن باشخصیت و آینده داری است.

کریستیچوویچ درباره انجام بازی امروز بدون حضور تماشاگران نیز گفت: فوتبال بدون هوادار، فوتبال نیست و هیچ جذابیتی ندارد. شرایط فعلی، یک موضوع پیچیده است و من نمی‌توانم درباره آن مشاوره بدهم. در نهایت نیز سلامتی مهمترین مسئله در دنیا است و باید به آن توجه شود.

وی در پایان نیز درباره وضعیت تیم شاهین، گفت: مجموعه باشگاه به کمک بازیکنان و دیگر اعضای تیم، کار بزرگی در چهار دیدار اخیر انجام داده اند اما باید قبول کنیم که کیفیت لازم مثل تیم های سپاهان و فولاد را نداریم و به اندازه سایر تیم ها نیز هزینه نکرده ایم. انشاالله بتوانیم این کار را انجام دهیم و به هدف‌مان برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز