خبرگزاری کار ایران

نامجو مطلق: مستحق شکست نبودیم / به بازیکنان گل گهر تبریک می‌گویم

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۰۶۶

مربی تیم استقلال تهران گفت: واقعا شرایط ما و حتی پروازمان هم دچار مشکل شد. این‌ها بهانه‌ای برای باخت نیست و فکر می‌کنم بازیکنان ما تلاش کردند و زحمات خودشان را کشیدند.

به گزارش ایلنا، پس از شکست تیم استقلال تهران مقابل گل گهر سیرجان، فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری حاضر نشد و مجید نامجومطلق در این نشست خبری حضور یافت تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

نامجو مطلق در ابتدا اظهار داشت: خدمت به همه سلام عرض می‌کنم. قبل از هر چیزی پیروزی تیم گل گهر را به انها تبریک می‌گویم. واقعا خارج از این بحث که بخواهیم برای این بازی بهانه بیاوریم باید بگویم که ما طی هفته گذشته شرایط خوبی را از نظر تمرینی نداشتیم. ما عملا به دلیل بارندگی تمرین دو روز پیش از بازی را از دست دادیم و دو روز را در سالن تمرین کردیم.

او ادامه داد: روز قبل از بازی که تمرین بسیار حساسی برای تیم‌ها هست را ما اصلا به دلیل اینکه شرایط زمین خوب نبود و تمرین سالن را تعطیل کردیم بدون تمرین به بازی سیرجان آمدیم. واقعا شرایط ما و حتی پروازمان هم دچار مشکل شد. این‌ها بهانه‌ای برای باخت نیست و فکر می‌کنم بازیکنان ما تلاش کردند و زحمات خودشان را کشیدند.

مربی استقلال افزود: موقعیت‌هایی خیلی خوبی را هم به دست آوردیم که در ضربات اخر مشکل داشتیم و باید روی آنها کار کنیم اما واقعیت این است که در دو روز قبل از بازی کاری نتوانستیم انجام بدهیم و به نظرم تیم ما یک مقدار سنگین بود. به هر حال به تیم گل گهر تبریک می‌گویم ما در بازی که استحقاقش را نداشتیم شکست خوردیم و امیدواریم که در بازی‌های آینده این نتیجه را جبران کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز