خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: به بازیکنانم افتخار می‌کنم اما کارمان با رئال مادرید هنوز تمام نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۹۳۸

سرمربی منچسترسیتی بابت شکست رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خوشحال است اما اعتقاد دارد بازی برگشت سرنوشت ساز خواهد بود.

به گزارش ایلنا، در بازی شب گذشته رئال مادرید مقابل منچسترسیتی، ایسکو کهکشانی‌ها را پیش انداخت اما بعد از آن کوین دیبروین و گابریل خسوس دو مرتبه گلزنی کردند تا پایه گذار برتری تیم‌شان در بازی خارج از خانه شوند. این اولین بار است که سیتی در مرحله حذفی این رقابت‌ها برابر یک تیم بزرگ اروپایی پیروز می‌شود.

گواردیولا در نشست خبری پس از این مسابقه گفت:"پیروزی در برنابئو برای ما رضایت بخش است. شگفت آور است که ما می‌توانیم در این مرحله پیروز شویم زیرا ما عادت نداریم این کارها را انجام دهیم. ما امیدواریم که این امر به ما در آینده کمک کند تا به خودمان اعتقاد داشته باشیم و بتوانیم به هر استادیوم برویم و همانند نمایشی که برابر رئال مادرید داشتیم را به اجرا بگذاریم".

تیم گواردیولا امیدوار است که برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، جایی که پیش از این تنها یک بار در مرحله نیمه نهایی پیش رفته بود. رئال مادرید موفق ترین تیم تاریخ این رقابت‌ها است - 13 قهرمانی - و گواردیولا می‌پذیرد که این مسابقه هنوز به پایان نرسیده است.

سرمربی که در تاریخ 17 مارس تیمش میزبان بازی برگشت است در ادامه گفت:"این فقط بخش اول بود و این یک سه امتیاز نیست. اگر یک تیم می‌تواند بر این وضعیت غلبه کند، برای تجربه، برای همه چیز، این یک باشگاه است اما مطئمنا نتیجه خوبی است. من بسیار به بازیکنانم افتخار می‌کنم، اما این فقط اولین قدم است، ما یک بازی دیگر هم داریم، این کار تمام نشده است".

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز