خبرگزاری کار ایران

بازی رفت و برگشت سپاهان با النصر به تعویق افتاد

برگزاری نشست فوق العاده AFC با تیم‌‎های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۹۳۰

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد طی هفته پیش رو با نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا نشست فوق العاده‌ای برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) قرار است به دلیل شیوع ویروس کرونا جلسات اضطراری بیشتری را با نمایندگان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ‌های آن‌ها برگزار کند.

نشست نمایندگان منطقه شرق روز دوشنبه در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود و جلسه غرب منطقه در روزهای 7 و 8 مارس 2020 دنبال می‌‌شود.

داتو ویندزور جان، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: "در حال حاضر لحظات بی سابقه و چالش برانگیزی را سپری می‌کنیم، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا با خستگی ناپذیری برای نظارت بر اوضاع کار می‌کند، از جمله محدودیت‌های مختلف مسافرتی، در حالی که با انجمن‌های عضو، لیگ‌ها و باشگاه‌ها دائما در تماس هستیم. از آنجا که ما سعی می‌کنیم از ایمنی و رفاه همه بازیکنان، مسئولان و تماشاگران خود محافظت کنیم و ضمن اطمینان از صداقت مسابقات از حمایتی که از کلیه ذینفعان ما، از جمله شرکا و نمایندگی‌های تجاری و خبرگزاری‌ها دریافت کرده‌ایم، تشکر می‌کنیم".

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین با فیفا همکاری کرده است تا تأثیر احتمالی ویروس کرونا روی مسابقات آینده مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا - چین 2023 را که در ماه مارس برگزار می‌شود، ارزیابی کند. در نتیجه شیوع Covid-19، مسابقات زیر به تاریخ‌های بعدی موکول کرده‌ است:

لیگ قهرمانان آسیا:

مسابقه هفته سوم

2 مارس 2020 (منطقه غرب):

گروه A: الوحده (امارات) با استقلال (ایران)؛

گروه C: پرسپولیس (ایران) - التعاون (عربستان)

3 مارس 2020 (منطقه غرب):

گروه B: شباب الاهلی (امارات) - شهرخودرو (ایران)؛

گروه D: سپاهان (ایران) - النصر (عربستان)

3 مارس 2020 (منطقه شرق):

گروه E: اف سی سئول (کره جنوبی) - چیانگرای یونایتد (تایلند)

مسابقه هفته 4

6 آوریل 2020 (منطقه غرب):

گروه D: النصر (عربستان) - سپاهان (ایران)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز