خبرگزاری کار ایران

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

شکست تلخ رئال در شب قدرت نمایی لیون مقابل یووه

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۷۸۴

منچسترسیتی و المپیک لیون دیدارهای رفت مرحله یک هشتم نهایی را با غلبه بر رئال مادرید و یوونتوس پشت سر گذاشتند.

به گزارش ایلنا، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و از دور رفت از ساعت 23 و30 دقیقه دو دیدار به صورت همزمان برگزار شد که در حساس‌ترین مصاف رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان من سیتی بود و در دیگر بازی یوونتوس تورین در فرانسه به مصاف المپیک لیون رفت.

راموس در دقیقه  86 با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد و دیدار برگشت را نیز از دست داد.

رئال مادرید که با توجه به مصدومیت ازارد و نیمکت نشینی کروس و بیل پا به میدان جدال مقابل من سیتی گذاشته بود در حالی که در نیمه اول دوم تیم بازی شانه‌به شانه‌ای داشتند اما بعد از مصدومیت لاپورت مدافع مرکزی من سیتی اوضاع برای شاگردان پپ سخت شد. درنهایت دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.در نیمه دوم رئال حملات بیشتری را روی دروازه سیتی انجام داد اما در نقطه مقابل سیتی با تعویض های پپ  و روی زیرکی بازیکنانی چون ژسوس و استرلینگ نمایش بهتری داشت تا در نهایت با برتری برنابئو را ترک کند.

در دیگر دیدار امشب یوونتوس در فرانسه مقابل لیونی قرار گرفت که در لیگ شرایط خوبی ندارد.شاگردان گارسیا در نیمه اول نمایش خوبی داشتند و توانستند دروازه شاگردان ساری را یک بار فتح کنند. در نهایت مصاف دو تیم در بازی رفت با برتری یک گله لیون در فرانسه خاتمه یافت.مدافع لیون در کنترل رونالدو و همبازی‌هایش موفق بودند و رونالدو با وجود تلاش بسیار موفق به گشودن دروازه لیون نشد.

دیدارهای برگشت 27 اسفند ماه به میزبانی من‌سیتی در اتحاد و یوونتوس در آلیانس آرنا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز