خبرگزاری کار ایران

امیرحسین یحیی‌زاده:

به هوادارانمان قول دادیم که بمانیم/ آقای رضایی به ما آرامش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۷۱۱

مهاجم تیم فوتبال رایکا بابل به تمجید از هواداران این تیم پرداخت.

به گزارش ایلنا، امیرحسین یحیی زاده مهاجم تیم فوتبال رایکا بابل در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص آخرین شرایط این باشگاه گفت: شرایط ما خوب است. گرچه کمی نیاز به شارژ روحی و فکری داریم اما باتوجه به عهدی که با هواداران خود بسته‌ایم؛ فعلا به بازی با علم و ادب فکر می‌کنیم و انشالله مشکلات مالی باشگاه نیز تا قبل از بازی حل می‌شود.

وی درخصوص بازی با سپیدرود رشت گفت: بازی بسیار خوبی بود. ما موقعیت بسیار زیادی را مقابل این تیم از دست دادیم و اگر توپ‌هایمان گل می‌شد، تعداد گل‌های ما به تعداد انگشتان دو دست می‌رسید. یکی از بهترین بازی‌های این فصل را در زمین خود انجام دادیم و تک تک بچه‌ها عالی بازی کردند.

یحیی‌زاده درخصوص آمدن رحمان رضایی به رایکا نیز توضیح داد: آقای رضایی کاریزما بسیار خاصی دارد. در حالت عصبانیتش نیز اصلا صدایش را بلند نمی‌کند و طوری با بازیکن برخورد می‌کند که بازیکن با آرامش به میدان می‌رود و فوتبال خودش را بازی می‌کند. همه از کار کردن با آقای رضایی لذت می‌برند و من نیز یکی از آنها هستم.

مهاجم رایکا در تمجید از هوادارانی که در بام‌های اطراف ورزشگاه آمدند و ایستادند و تیمشان را تشویق کردند نیز گفت: از آنها ممنونیم. دست تک تک آنها را می‌بوسیم. فکرش را نمی‌کردیم چنین جمعیتی به بالای بام اطراف ورزشگاه بروند و ما را حمایت کنند. حمایتشان تاثیرگذار بود. قول دادیم به آنها که در لیگ یک می‌مانیم و قطعا نیز فصل بعد، رایکا مهمان لیگ یک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز