خبرگزاری کار ایران

جدال یوزهای مشهد با سرمربی سابق؛

نبرد پرسپولیس و شهرخودرو در شرایط نابرابر

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۵۰۹

تیم شهرخودرو پس از محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته‌های اخیر لیگ برتر روز پنجشنبه و از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی میان شهرخودرو و پرسپولیس برگزار می‌شود و دو تیم در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌ها به مصاف هم خواهند رفت. در آستانه این دیدار حساس، شهرخودرو با یک چالش و بحران جدی روبرو شده و حکم سنگین پرونده میلاد سرلک و حسن جعفری که از تیم نساجی قائمشهر به در فصل نقل و انتقالات زمستانی به این تیم آمدند اوضاع را برای مشهدی‌ها سخت کرده است، نساجی‌ها که این انتقال را غیر قانونی می‌دانستند شکایتی تقدیم به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان کردند تا درباره آن تصمیم گیری شود و در نهایت چند روز قبل در این خصوص تصمیم گیری شد و شهر خودرو در این پرونده محکوم شد تا این تیم در مهمترین قسمت این رای به مدت دو پنجره از حضور در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران محروم شود.

در رای باشگاه شهرخودرو از ثبت قرارداد با هر بازیکن جدیدی اعم از بازیکن داخلی و بین المللی در دو پنجره بعدی محروم است و به غیر از این موضوع، عدم حضور این دو بازیکن در بازی‌های ملی و باشگاهی به مدت 4 ماه و جرایم مالی سنگینی که بابت پرونده مذکور به شهر خودرو تحمیل شد باعث شد تا رای صادر شده به گونه‌ای برای نماینده فوتبال مشهد گران تمام شود. پس از این اتفاق مسئولین باشگاه‌شهرخودرو این تصمیم‌گیری را ظالمانه و غیر قابل قبول داستند تا جایی که محمدجواد طاری بخش سخنگوی باشگاه‌ با انتشار استوری کنایه آمیزی در فضای مجازی وزیر ورزش و جوانان را "مهندس لیگ برتر" خواند البته این موضوع جدید نیست پیش از این نیز از سوی برخی افراد مشهور در فوتبال اتهاماتی علیه وزیر ورزش و جوانان درباره مهندسی لیگ برای قهرمانی پرسپولیس مطرح شده بود ولی هرگز با بسیاری از این اتهامات برخوردی صورت نگرفت.

نکته جالب در خصوص این دیدار این که یحیی گل‌محمدی سرمربی فعلی پرسپولیس نیم فصل اول لیگ نوزدهم هدایت شهرخودرو را به عهده داشت و نتایج خوبی را هم کسب کرد موفق شد برای اولین بار در تاریخ حضور این باشگاه در لیگ برتر برای شهرخودرو سهمیه آسیایی کسب کند اما بعد از جدایی گابریل کالدرون به پرسپولیس پیوست این جابجایی خیلی جنجال برانگیز بود و مسئولان شهرخودرو ادعا کردند دخالت‌هایی از سوی دو وزارت خانه ورزش و جوانان و صنعت صورت گرفته تا رضایت نامه یحیی رو برای پیوستن به پرسپولیس صادر کنند و به گفته خودشان برخلاف میل باطنی مجبور به این کار شدند. به علاوه گل‌محمدی که از محبوبیت بالایی در مشهد بین هواداران شهر خودرو برخوردار بود بعد از این جدایی باعث دلخوری هواداران شد که چرا او تیم را در آستانه بازی‌های حساس آسیایی رها کرده است. حال یحیی بعد از 5 هفته به مصاف تیمی می‌رود که دوماه پیش هدایت آن را به عهده داشته، جالب اینکه بازی رفت این دو تیم او روی نیمکت مقابل بود موفق شد با گل دقیقه 93 فرشاد فرجی پرسپولیسی را که هم اکنون روی نیمکت‌ آن قرار دارد شکست دهد.

در آن سوی میدان پرسپولیسی‌ها که همچنان درگیر اتفاقات لغو بازی با سپاهان هستند، برای دیدار روز پنجشنبه هیچ مصدوم و محرومی ندارند چرا که سیدجلال حسینی، کریستین اوساگونا و مهدی شیری که در جریان بازی هفته گذشته این تیم با شارجه امارات دچار مصدومیت شده بودند آمادگی حضور در ترکیب اصلی سرخ‌ها را برای پیدا کرده تا حضور خیال کادرفنی این تیم را برای ایجاد هرگونه تغییر در ترکیب راحت کرده باشند و بتوانند با تمام توان رو در روی شهرخودرو قرار بگیرند. حال باید منتظر ماند و دید که دیدار حساس شهرخودرو و پرسپولیس در نهایت به سود کدام تیم به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز