خبرگزاری کار ایران

عاقبت اصرار به برگزاری دیدارهای فوتبال؛

فاجعه در یکقدمی فوتبال ایران؛ سه بازیکن به ویروس کرونا مبتلا شدند

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۴۳۸

سه بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت مشکوک به کرونا ویروس شدند.

به گزارش ایلنا، با وجود شیوع ویروس کرونا و اصرار اهالی فوتبال در رده‌های مختلف مبنی بر تعطیلی و لغو دیدارها، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال همچنان مصر به برگزاری رقابت‌ها هستند و هشدارهای موجود مبنی بر خطرآفرین بودن این موضوع هم اثری نداشته است و حالا خبر از یک اتفاق ناگوار رسیده که می‌تواند یک فاجعه را رقم بزند.

پس از بازگشت کاروان باشگاه سپیدرود از بابل به رشت و شیوع کرونا ویروس در استان گیلان، سه بازیکن سپیدرود تب شدید گرفته و حال و روز چندان مساعدی ندارد.

بنا بر ادعای مسئولان باشگاه سپیدرود پس از بازگشت کاروان این تیم از بابل سه بازیکن از این تیم دچار طب و سردرد شدید شدند که پس از مراجعه به درمانگاه کمی بهبود یافتند، اما با تماس دکتران آن درمانگاه با مسئولان این تیم به آنها گفته شد تا هر چه سریعتر این سه بازیکن به بیمارستان رازی (مرکز درمان کرونا) انتقال یابند.

سپیدرود که در انتهای جدول رده‌بندی لیگ یک قرار دارد در صورت همراه نداشتن این 3 بازیکن برای دیدارهای پیش رو کار سختی برای بقاء خواهد داشت.

درحالی‌که سازمان لیگ تاکید ویژه‌ای بر ادامه بازی‌های لیگ دارد، باید قبل از فراگیر شدن این ویروس بین ورزشکاران، اقدامات لازم را صورت دهد و مانع از گسترش این ویروس شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز