خبرگزاری کار ایران

دلخوری سرمربی استقلال از عضو هیات مدیره باشگاه؛ مجیدی در آستانه استعفا!

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۴۱۰

سرمربی استقلال تهران از دخالت عضو هیات مدیره این باشگاه در تمامی امور ناراحت است و استعفای خود را به صورت شفاهی اعلام کرده است!

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مجمع سالیانه باشگاه استقلال تهران روز گذشته با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و پرونده‌های مالی این باشگاه تا پایان خردادماه سال جاری مورد بررسی قرار گرفت. روز گذشته مدیران باشگاه یک جلسه دیگر نیز ترتیب دادند تا تکلیف مدیرعامل این باشگاه را پس از استعفای امیرحسین فتحی مشخص کنند.

در پایان جلسه شب گذشته که در غیاب عبدالرضا موسوی، عضو جدید هیات مدیره برگزار شد نهایتا تصویب شد که علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شده و صورت جلسه به وزارت ورزش ارسال شود تا با حکم رسمی او کارش را آغاز کند.

صبح امروز موسوی که طی چند وقت اخیر با اظهارنظرهای جنجالی و ارائه صورت حساب‌های مالی در فضای مجازی به دنبال اطلاع رسانی بوده اعلام کرد که مدیرعاملی فتح الله زاده غیرقانونی است و فرد دیگری باید به این سمت منصوب شود.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تهران که از زمان قبول جانشینی آندره آ استراماچونی با چالش‌های زیادی رو به رو بوده است و یکی از آنها تنها زمین تمرین شاگردانش است به یکی از مدیران باشگاه اعلام کرده است که از دخالت‌های موسوی به شدت دلخور است و به این ترتیب اگر او بخواهد در تمامی امور دخالت کرده و کارشکنی کند حاضر به ادامه همکاری نیست و از سمت خود استعفا خواهد داد.

مجیدی که اعلام کرده بود به دلیل سامان دادن شرایط بحرانی آبی‌ها پس از جدایی سرمربی ایتالیایی پیشنهاد سرمربیگری را پذیرفته در ابتدا رابطه خوبی با موسوی داشت و حتی در نشست‌های خبری هم از کمک‌های مالی او قدردانی می‌کرد اما به تازگی از رفتارهای او دلخور است و باید منتظر ماند و دید که تصمیم کادر مدیریتی باشگاه چه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز