خبرگزاری کار ایران

داورزنی: باید برای ایجاد آرامش روحی کارکنان تلاش کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۱۰۸

رئیس فدراسیون والیبال با بیان این که دغدغه‌های زیادی مردم را تحت فشار قرار داده است، گفت: باید در جلسات مشاوره‌ای، شرایطی فراهم کنیم که آرامش روحی بیشتری بر کارکنان فدراسیون حاکم شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین نشست ارتقای مهارت‌های ذهنی و رفتاری مجموعه کارکنان فدراسیون والیبال، امروز در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.

دکتر محمدرضا داورزنی در ابتدای این نشست با بیان این که انسان موجود پیچیده‌ای است که هر بخش آن نیاز به متخصص دارد، تاکید کرد: برخی موضوعات انسانی، کاملا تخصصی و بسیار پیجیده است و کسی می‌تواند درباره آن موضوع مشاوره ‌دهد که توانایی و تجربه لازم را داشته باشد.

وی افزود: همه ما در حال کار در یک مجموعه هستیم و باید کار فدراسیون را پیش ببریم؛ به همین دلیل نیاز است این مجموعه افراد، هر از گاهی جلساتی داشته باشند تا علاوه بر استفاده از مشاوره‌های تخصصی، مشکلات و راهکارهای برون‌رفت از آن نیز مطرح شود.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه به شرایط فعلی کشور اشاره کرد و گفت: شرایط به گونه‌ای است که دغدغه‌های متعددی ایجاد شده و علاوه بر فشارهای اقتصادی، فشار روحی و روانی زیادی روی مردم است و این فشارها، اثرات زیادی روی تک تک افراد می‌گذارد.

وی تصریح کرد: به همین دلیل باید شرایطی فراهم شود که در جلسات مشاوره‌ای، آرامش روحی بیشتری در کارکنان حاکم شود و طبیعی است که این موضوع، بر عملکرد افراد نیز تاثیرگذار است. امیدورایم برون‌رفت این جلسات نیز کمک به بهبود عملکرد کلی فدراسیون داشته باشد.

داورزنی با یادآوری این که در سال‌های گذشته از نیروی متخصص برای ارتقای مهارت‌های ذهنی تیم والیبال نوجوانان ایران استفاده کردیم که رضایت‌بخش بود، گفت: امسال موضوع ارتقای مهارت‌های ذهنی و فکری را به تیم‌های دیگر فدراسیون نیز گسترش دادیم. پرسنل و کارکنان فدراسیون را علاوه بر بازیکنان و کادرفنی تیم‌ها در نظر داریم، زیرا معتقدیم این مجموعه افراد در عملکرد تیم‎های ملی نقش مهمی دارند.

در ادامه این نشست، دکتر محمدکاظم واعظ موسوی رئیس کارگروه مهارت‌های ذهنی و روانی فدراسیون والیبال از ارتباطات اجتماعی به عنوان دیگر عامل تاثیرگذار در در ایجاد شادی و رضایت‌مندی از زندگی یاد کرد و گفت: تحقیقات ثابت کرده است که ارتباطات اجتماعی معنادار، در ایجاد شادی و رضایت‌مندی از زندگی تاثیر زیادی دارد. ارتباطات اجتماعی، اهمیت زیادی دارد و باید با تمام وجود روی آن کار کنید. انسان‌ها باید به دنبال معنای اثر خود در زندگی باشند.

در ادامه این نشست، کارکنان فدراسیون والیبال نیز نظرات خود را درباره مسایل مختلفی که وابسته به مهارت‌های ذهنی و رفتاری است، بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز