خبرگزاری کار ایران

تعویق مسابقات جام حذفی فوتبال در ژاپن به علت کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۹۲۸

فدراسیون فوتبال ژاپن از تعویق 7 مسابقه در جام حذفی باشگاه‌های این کشور در روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش ایلنا، لیگ فوتبال ژاپن هفت بازی جام حذفی را برای روز چهارشنبه به تعویق انداخت و گفت که در مورد تعلیق همه مسابقات تا 15 مارس بحث خواهد شد. مقامات فوتبال ژاپن رقابت‌های جام داخلی این کشور را به دلیل ویروس مهلک کرونا به تعویق انداختند در حالی که دو بازی لیگ قهرمانان آسیا هفته آینده در کره جنوبی هم پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

تیم‌های لیگ برتر 18 تیمی ژاپن هفته گذشته، اولین دیدارهای فصل جدید خود را انجام دادند. لیگ برتر ژاپن در بیانیه‌ای نوشت:"J-League حداکثر همکاری خود را برای جلوگیری از شیوع [ویروس] و اقدامات ضد عفونی ارائه خواهد داد."

شیوع این ویروس در  کره جنوبی باعث شده است که دو باشگاه که هفته آینده میزبان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند، اعلام کنند که هیچ هواداری اجازه حضور در این بازی‌ها را نخواهد داشت. FC سئول سه شنبه آینده در گروه E با پرث گلوری استرالیا بازی می‌کند. 

کره جنوبی نزدیک به 900 مورد تایید شده از عفونت‌های ویروس کرونا را گزارش کرده است که 9 نفر از آنها فوت شده است. دو نماینده کره جنوبی در لیگ قهرمانان آسیا گفته‌اند که این تصمیم "بنا به درخواست لیگ حرفه‌ای فوتبال کره" برای جلوگیری از شیوع عفونت‌ها گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز