خبرگزاری کار ایران

احمد زنده‌روح در گفتگو با ایلنا:

بدون شک گل‌گهر در لیگ برتر می‌ماند/ به برد مقابل نفت آبادان نیاز مبرم داشتیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۸۳۶

هافبک گل‌گهر معتقد است: تیمش با توجه به جذب نفرات جدید و هماهنگی بیشتر آنان با بازیکنان قدیمی صد در صد در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

احمد زنده‌روح در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی مقابل نفت آبادان اظهار داشت: در دو بازی‌ اخیر با بدشانسی امتیاز از دست دادیم به همین دلیل تیم ما به سه امتیاز این دیدار و به یک برد نیاز مبرم داشت که خوشبختانه توانستیم به آن دست پیدا کنیم یک پله از جایگاهمان در جدول صعود کنیم. در حال حاضر روحیه بازیکنان و کادر گل‌گهر خیلی خوب است ما آماده بازی بعدیمان هستیم امیدوارم که این روند خوبمان ادامه‌دار باشد.

وی درپاسخ به اینکه فکر می‌کند گل‌گهر بتواند در نیم فصل دوم با توجه به جذب نفرات جدید نتایج بهتری بگیرد گفت: به هرحال بهتر شدن جایگاه ما در جدول تلاش زیادی را میطلبد. ولی تیم ما نشان داده‌ که رفته رفته در حال بهتر شدن است قطعا باهماهنگی بیشتر بازیکنان جدید و قدیمی تیم گل گهر صدر در صد در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

هافبک گل‌گهر سیرجان در رابطه با عملکرد خوبش در بازی با نفت‌آبادان گفت: پس از شناخت هماهنگی بیشتر بازیکنان نسب به یکدیگر شرایط گل‌گهر خیلی بهتر شده است. خداراشکر همین موضوع هم باعث شد تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم پاس گل بدهم امیدوارم که این روند خوبم را ادامه دار باشد و بتوانم به گل‌گهر کمک کنم.

زنده‌روح در مورد بازی بعدی تیمش مقابل استقلال گفت: بازی با استقلال در هر شرایط و هرکجا که باشد به هیچ وجه بازی آسانی نخواد بود. ولی ما هم در دو سه روز گذسته خیلی خوب تمرین کردیم و آماده این دیدار هستیم به هیچ چیزی به جز پیروزی و کسب سه امتیاز فکر نمیکنیم. امیدوارم که پنجشنبه یک بازی با کیفیت را شاهد باشیم بتوانیم با کسب سه امتیاز شرایطمان را در جدول را بهبود ببخشیم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز