خبرگزاری کار ایران

کرونا لیگ قهرمانان آسیا را تعطیل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۸۰۶

کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره ادامه رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، رسانه‌های عربستانی مدعی شدند کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر دارد تا ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 را لغو کند و تصمیم گیری در این خصوص طی روزهای پیش رو به صورت قطعی اعلام خواهد شد.

شیوع ویروس کرونا که در قاره آسیا از کشور چین آغاز شده است، در ابتدا ورزش و فوتبال این کشور را تحت تاثیر قرار داده است و نمایندگان این کشور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای میزبانی از تیم‌های رقیب از کشور ثالث یا پشت درهای بسته استفاده کرده‌اند.

به دنبال شیوع این ویروس در کشور ایران، اکنون تیم التعاون عربستان به عنوان رقیب تیم پرسپولیس در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خواستار تعویق این دیدار شده است و طبیعی خواهد بود که رقبای استقلال، شهرخودرو و سپاهان هم با ارائه درخواست رسمی به AFC به دنبال تعویق این مسابقات خواهند بود.

اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا با تعویق مسابقات در مقطع فعلی موافقت نکند بدیهی است که باشگاه‌های اطراف خلیج فارس از رقابت با تیم‌های ایرانی سرپیچی کنند و به درخواست خود پایبند بمانند. همینطور رسانه‌های عربستانی اعلام کرده‌اند که دو راهکار هم برای جلوگیری از لغو مسابقات وجود دارد. اولین راهکار این است که این بازی‌ها تا اواسط ماه "می" به تعویق می‌افتد و دومین راهکار این است که بازی‌ها در زمین بی‌طرف دیگری این بازی‌ها برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز