خبرگزاری کار ایران

آذری: لطفا لفظ مهندس را خراب نکنید، اعضای مجمع مترسک نباشند

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۷۱۸

مدیرعامل فولاد گفت که از عضویت برای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال استعفا داده است.

به گزارش ایلنا، سعید آذری در این باره گفت: استعفا دادم و می خواهم وقتم را روی فولاد بگذارم. می رویم دنبال اصلاح اساس نامه و به زودی امضای ١٠ عضو مجمع را تقدیم اعضا می کنیم. هر زمان اساس نامه اصلاح شد دوباره برای در اختیار گرفتن این پست های مدیریتی تلاش می کنم.

او در مورد اینکه فغانپور مدیر حقوقی فدراسیون فوتبال اعلام کرده که امکان اصلاح اساس نامه در مجمع پیش رو نیست هم گفت: ایشان که نمی تواند از این حرف ها بزند و اساس نامه این اختیار را به او نمی دهد. کاش خودش برود یک بار اساس نامه را بخواند و اینقدر راحت اظهار نظر نکند. مجمع باید در این باره بحث و تبادل نظر کند و ایشان حق اظهار نظر ندارد.

مدیرعامل فولاد در مورد برگزاری لیگ در شرایطی که ویروس کرونا شایع شده هم گفت: این بازی با جان مردم، بازیکنان و خبرنگاران است و مثل اینکه یک عده نمی خواهند متوجه شوند این ویروس چقدر جدی است. متاسفانه همه چیزمان به همه چیزمان می آید.

آذری در مورد اینکه گفته می شود انتخابات فدراسیون مهندسی شده خواهد بود هم گفت: اولا روز مهندس را تبریک می گویم و از این لفظ استفاده نکنید چون مهندسی شغل شریفی است. من می گویم این زد و بند و لابی های فوتبالی است که برای رسیدن به پست ریاست وجود دارد. البته من نمی گویم این اتفاق دارد رخ می دهد و فقط می گویم باید اعضای مجمع اتفاق های خوبی را رقم بزنند تا بعداً حسرت انتخابم را نخوریم.

او در پاسخ به این سوال که اگر مدیرعامل سپاهان بود آیا برابر پرسپولیس بازی می کرد یا نه هم گفت: هرموقع در این شرایط قرار گرفتم در این باره تصمیم گیری می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز