خبرگزاری کار ایران

خانه کشتی به نام شهید هادی نامگذاری شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۵۱۷

خانه کشتی شماره یک ورزشگاه آزادی تهران پس از مرمت و بازسازی طی مراسمی به نام شهید ابراهیم هادی نامگذاری شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این مراسم خانواده شهید هادی، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، احمدی معاون وزیر ورزش،دبیر رییس فدراسیون، حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی، قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان و کادر فنی تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی، قهرمانان در محل خانه کشتی برگزار شد.

با موافقت نابغه کشتی ایران و جهان استاد عبدالله موحد خانه کشتی شماره یک کشور به نام شهید ابراهیم هادی نام‌گذاری شد.

خانه کشتی شماره یک آزادی بعد از بازسازی شرایط بهتری پیدا کرده و آماده برگزاری اردوهای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی جهت حضور در بازی‌های المپیک است.

 طالقانی عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی اظهار داشت: زمانی خانه کشتی به حدی خراب بود که هیچکس نمی‌توانست اینجا را نگاه کند و ۳ سال شب و روز زحمت کشیدیم و امروز هم بهتر از گذشته شده است.

وی ادامه داد: شهید هادی دنبال زد و بند نبود و فقط دوست داست کشتی بگیرد، مانند خیلی از بچه‌های پایین شهر. هادی مانند خیلی از بچه‌هایی که به جبهه رفتند و برنگشتند چیزی برای خودش نمی‌خواست.

رئیس اسبق فدراسیون کشتی تصریح کرد: آخرین اردویی که رفتیم در یک اتاق ۷ نفره زیر پله‌های ورزشگاه امجدیه بود که به استاد خودم صنعتکاران گفتم این در شأن کشتی نیست. به همین دلیل بعد از اینکه به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شدم درخواست یک جای خوب برای اردوهای کشتی را کردم و این محل را به ما واگذار کردند و طی ۳ سال با کمک‌های مردمی بدون اینکه یک ریال هم از دولت بگیریم خانه کشتی را آماده کردیم. خوشحالم امروز این مجموعه مجددا بازسازی شد و به کشتی کمک می‌شود. زمان زیادی تا المپیک نداریم و از مسئولان ورزش درخواست می کنم توجه بیشتری به این رشته داشته باشند.

خانه کشتی شهید هادی به طور رسمی  توسط خواهر گرانقدر شهید ابراهیم هادی و دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک افتتاح شد.

حسن یزدانی ملی پوش کشتی ایران در این مراسم به همراه پدر خود حاضر شد.

هزینه بازسازی خانه کشتی شهید ابراهیم هادی با همت بخش خصوصی با هزینه ۱۵ میلیارد تومان انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز