خبرگزاری کار ایران

کیخا:به المپیک نزدیک‌ شدم / ثابت کردیم می‌توانیم در ژیمناستیک افتخارآفرین باشیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۳۹۵

سعیدرضا کیخا در خصوص عملکردش در جام‌جهانی ملبورن اظهار داشت: در دور مقدماتی برنامه ساده‌تری را نسبت به فینال اجرا کردم تا حضورم را در فینال قطعی کنم و خوشبختانه نمره خوبی را هم دریافت کردم.

به گزارش ایلنا، عضو تیم ملی ژیپناستیک با اشاره به سطح بالای این رقابت‌ها بیان کرد: درفینال هم حریفان سرسختی داشتم، اما خداراشکر موفق شدم عملکرد خیلی خوبی در فینال داشته باشم و صاحب مدال نقره شوم.

وی ادامه داد: با توجه به نتایج این رقابت‌ها جایگاهم را در رنکینگ جهانی تثبیت کردم و خوشحالم که به المپیک نزدیک‌تر شدم البته کسب سهمیه المپیک به نتایج رقبایم هم بستگی دارد.

کیخا افزود: من باید در دو ورلدکاپ دیگر هم شرکت کنم و امیدوارم در این دو رویداد هم بتوانم امتیازات لازم را کسب کنم.

اوخاطرنشان کرد: این مدال نقره را به خانواده‌ام، مربیانم، مسئولان فدراسیون ژیمناستیک، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و اداره ورزش فارس تقدیم می‌کنم. از زحمات همسرم که در این مدت فداکاری‌های زیادی کرد تا من بتوانم به موفقیت برسم تشکر ویژه‌ای می‌کنم.

ملی پوش کشورمان یادآور شد: امیدوارم از این به بعد به ژیمناستیک نگاه جدی‌تری شود چون ثابت کردیم می‌توانیم در ژیمناستیک افتخارآفرین باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز