خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی: یک ساعت و نیم تلاش کردیم تا از هتل خارج شویم/ چطور بازی با داماش با 4 ساعت تاخیر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۲۳۸

سرمربی سپاهان در مورد حواشی بازی لغو شده با پرسپولیس و ورود دیر هنگام این تیم به ورزشگاه نقش جهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امیرقلعه نویی، سرمربی سپاهان در خصوص لغو دیدار امروز با پرسپولیس روی خط برنامه شب‌های فوتبالی آمد و در ابتدای صحبت هایش گفت: من خدا را گواه میگیریم در کل زندگیم به جز حقیقت و عدالت حرفی نزدم و هر حرفی زدم خدا را در نظر گرفتم. من توقع داشتم بخش دیگری از مصاحبه ام را پخش کنید که از هواداران خواستم از فوتبال لذت ببرند و حتی اگر به من هم توهین کردند، از سپاهانی ها خواستم که توهین نکنند چون اگر اتفاقی بیفتد یک عمر شرمنده می‌شویم.

وی افزود: از آقای خسروی ممنونم که قانون را به دوستان یادآوری کردند. ما وظیفه داریم به قانون احترام بگذاریم و تمکین کنیم، یک بحث هم این است که میزان رای مردم است و هرچند که الان رای مردم برای دوستان اهمیت ندارد. اما ما از دیروز برنامه اردویی را برگزار کردیم و آمادگی بازی را هم داشتیم و ما همه کارهایی که باید برای یک بازی می‌کردیم را انجام دادیم. آقای سهیل مهدی گفتند در اتوبوس لخت شوید، الان دو ساعت قبل بازی تدارکات لباس ها را به رختکن می‌برد و آماده می‌کند. می‌خواهم درباره تاریخ ها صحبت کنم؛ یک زمانی برای بازی استقلال - فولاد تاریخ گذاشتند، فولاد گفت آقا ما بازی نمی‌کنیم، الان بازی به 28 اسفند افتاده. یعنی باشگاه فولاد از حق خودش استفاده کرده و گفته در این تاریخ به صلاح منافع باشگاه نیست بازی کنم، چطور می‌شود بازی پارسال ما با ذوب آهن را از ما می‌گیرند و 6 فروردین می‌دهند. سوال دیگر این است: چطور بازی جام حذفی 4 ساعت تاخیر دارد و چرا قانون حاکم نیست؟

قلعه نویی همچنین گفت: ما یک ساعت و نیم تلاش کردم و بنده رفتم از هواداران خواهش کردم، بعد از من آقای کیانی رفت، فیلم هایش وجود دارد. هواداران می‌گفتند اصلا نروید چون در حقشان اجحاف شده است.

او در ادامه صحبت هایش با اشاره به صحبت های یگان ویژه گفت: فیلم هایی که داریم، اگر دوستان اجازه دادند ما نشان می‌دهیم که ببینند آنجا چه وضعیتی بوده. ما فیلم ها را ارسال می‌کنیم شما اگر توانستید نشان دهید. ما از دیروز در اردو بودیم، اتوبوس ما 13:30 آمد. من و آقای کیانی خواهش کردیم، تماشاچی متفرق نشده، یک سری اتفاقات افتاد که اینجا جای صحبت درباره اش نیست.

امیر قلعه نویی در خصوص اتفاقات رخ داده گفت: برای تیم ما آن مشکلات پیش آمد و آقای استاندار و وزیر و... ورود کردند و گفتند به خاطر منافع ملی بازی را انجام بدهید. تماشاچی از هتل نمی‌رفت و یک اتفاقاتی افتاد که یک تونل هایی را باز کردند و ما سریع رد شدیم. ما 16:25 وارد استادیوم شدیم، در آن تایم که وارد بشوی و به رختکن بروی 10 دقیقه طول می‌کشد. ما بلافاصله در راهرو شروع به گرم کردن کردیم و آقای کیانی تیم را برای ورود آماده می‌کرد. تقریبا نزدیک به ساعت 5 ما گفتیم آماده بازی هستیم. این بازی هر نتیجه که داشته باشد، به جان هوتنم (پسر امیر قلعه نویی) این موضوع درست است.

وی افزود: یک بخشش در دست ما نبود. ما 11 شب فهمیدیم بازی بدون تماشاگر است اما من از دیروز به دنبال این بودم که بازی آرام برگزار شود. گفتم به من توهین کنید ولی بهم سنگ نزنید. ولی این چیزها که گفتم واقعیت بود و ما حدود ساعت 5 آماده بودیم. اما داوران نیامدند و دیدیم که دوستان گرمکن پوشیدند و رفتند و ما هم تمرینمان را کردیم.

وی تأکید کرد: گفتم که اصلاً دروغ نمی‌گویم. سه چهار دقیقه مانده به ساعت 17 بود که به دوستان گفتم هر وقت پرسپولیسی‌ها آماده شدند ما هم به زمین برویم. وقتی به ما گفتند بحث منافع ملی است و ممکن است میزبانی‌های تیم ملی و باشگاهی در آسیا گرفته شود و برای همین گفتیم هرطور شده وارد زمین می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: ما آماده بازی بودیم و ذکر‌مان را هم گفته بودیم. فیلم‌های دیگری هم موجود است تا بدانید شرایط خارج شدن ما از هتل چطور بوده است. با نخ نرده را بسته بودند تا ما به ورزشگاه نرویم. وقتی بحث منافع ملی شد، گفتیم باید بازی انجام شود. به همه مقدسات قسم ما ساعت 17 تا 17:05 آماده بازی بودیم.

وی درباره اینکه باید چه تصمیمی درباره این بازی گرفت, تصریح کرد: من نمی‌توانم قضاوت کنم و کار من داخل مستطیل سبز است. اعتقاد دارم هرچه قانون می‌گوید و منافع ملی است باید اجرا شود. شاید شما از فضای مجازی می‌ترسید، ولی تیم‌های شهرستانی مظلوم هستند. سؤال من این است چرا بازی پارسال ما با ذوب‌آهن در موعد مقرر برگزار نشد و در تاریخ ششم فروردین برگزار شد؟ سؤال من از سهیل مهدی این است وقتی قرار است 28 اسفند استقلال با فولاد بازی کند, چه اشکالی داشت بازی ما و پرسپولیس هم در همان تاریخ برگزار می‌شد؟ ما می‌گوییم همه بازی‌ها باید به یک اندازه باشد تا همه چیز مشخص شود. من می‌گویم چرا یک بازی لغو می‌شود، ولی چرا بازی ما که درگیر کرونا بوده باید برگزار شود؟

قلعه‌نویی اضافه کرد: من 40 سال است در فوتبال هستم و تمام بالا و پایین‌های فوتبال را دیده‌ام. من دسته سه رفته‌ام و بازیکن و مربی تیم ملی هم بوده‌ام. تا الان کلی جام داخلی و خارجی داشته‌ام، ولی یک چیز را یاد گرفتم که باید به هم احترام بگذاریم و از قشنگی فوتبال لذت ببریم.

وی یادآور شد: از ساعت 13:45 در لابی هتل بودیم و می‌بایست ساعت 14 حرکت می‌کردیم. وقتی وضعیت را دیدیم از ساعت 2 شروع کردیم به صحبت کردن با مسئولان باشگاه. تابش به استانداری رفت و با چند وزیر حرف زد و در آخر به این نتیجه رسید که بازی برگزار شود.

قلعه‌نویی عنوان کرد: تیم ما ساعت 16:25 وارد استادیوم شد و در نقش جهان زمان می‌برد تا تیم به رختکن برسد. این مسئله‌ای بوده که تا الان پیش نیامده ما برای اینکه زمان را هدر ندهیم در راهرو شروع به گرم کردن کردیم تا ساعت 5 بازی انجام شود.

سرمربی سپاهان گفت: ساعت 17 اعلام آمادگی کردیم که بازی می‌کنیم. مگر در بازی با پرسپولیس و داماش 4 ساعت تاخیر وجود نداشت؟ در آن بازی چند بار بازیکنان گرم کردند؟ یک طرفه به قاضی نروید, ما منافع ملی را لحاظ کردیم. صحنه‌هایی در هتل دیدیم که درست نیست بگویم, اتفاقاتی که روی وضعیت ذهنی بازیکنان تاثیر گذاشت ولی با این وضعیت حاضر شدیم بازی کنیم. فوتبال خودمان را با بازی‌های بین‌المللی مقایسه نکنیم. از پیروانی سؤال دارم چرا در بازی با داماش 4 دفعه بازیکنان گرم کردند؟ او می‌گوید چرا در رختکن ذکر گفتند؛ یکی ذکر می‌گوید و یکی هم شب‌زنده‌داری می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز