خبرگزاری کار ایران

محمدزاده: در جریان بازی هیچ موقعیتی به استقلال ندادیم/ از همه عذرخواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۲۲۸

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مقصر گل دوم من بودم و از همه عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایلنا، وحید محمدزاده بعد از شکست ذوب‌آهن مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. در جریان بازی هیچ موقعیتی به استقلال ندادیم. گل اول استقلال آفساید بود و گل دوم هم به خاطر اشتباه من به ثمر رسید و من از همه عذرخواهی می‌کنم. صحبت من با کمک‌داور است. اگر برای گل اول استقلال که آفساید بود نظر ندادند، برای گل دوم ما هم نباید نظر می‌دادند.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص صحبت‌های دانیال اسماعیلی‌فر عنوان کرد: نمی‌دانم دانیال چه صحبت‌هایی کرده است. احساس می‌کنم (رادولوویچ) فکر می‌کند تیم ما در حال افتادن است و ما می‌توانستیم در نیمه دوم برنده این بازی باشیم.

محمدزاده در خصوص اینکه رادولوویچ در مورد قائدی گفته است او می‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد، تأکید کرد: دانیال اسماعیلی‌فر از این صحبت خیلی ناراحت شده است. ما می‌دانیم قائدی‌ عملکرد خوبی داشته و نمی‌دانم اسماعیلی‌فر چه صحبت‌هایی کرده است. بازیکنانی در تیم ما هم هستند که این پتانسیل را دارند که در اروپا بازی کنند، همچون دانیال اسماعیلی‌فر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز