خبرگزاری کار ایران

چهره‌های جذاب و جنجالی ال کلاسیکوی ایرانی

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۰۲۴

بازی حساس امروز سپاهان - پرسپولیس با حضور چند چهره خاص جذاب‌تر از همیشه دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار حساس امروز میان سپاهان و پرسپولیس از ساعت 16:15 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود و این بازی علاوه بر جذابیت‌های ذاتی خود و نقش مهمی که در شرایط بالای جدول و تعیین تکلیف قهرمانی لیگ دارد، به واسطه حضور چند چهره در ترکیب دو تیم جذابیت مضاعفی هم خواهد داشت که به معرفی آنها پرداختیم:

 

سروش رفیعی

چهره‌های جذاب و جنجالی ال کلاسیکوی ایرانی

او ابتدای فصل از پرسپولیس جدا شد و در دور رفت لیگ برتر  در ترکیب شهر خودرو در دقایق پایانی مقابل سرخپوشان تهرانی به میدان رفت و حالا امروز در صورت حضور در ترکیب سپاهان بار دیگر برابر تیم سابقش قرار خواهد گرفت. رفیعی از چهره‌های جنجالی بازی فصل گذشته دو تیم در نیمه نهایی جام حذفی بود که با کی‌روش استنلی درگیر شد و منجر به اخراج این بازیکن شد. او حالا با وجود مصدومیت شانس بالایی برای حضور در ترکیب سپاهان دارد.

 

شایان مصلح

چهره‌های جذاب و جنجالی ال کلاسیکوی ایرانی

او هم مثل سروش ابتدای فصل در فهرست مازاد کالدرون قرار گرفت و راهی اصفهان شد تا شاگرد قلعه‌نویی شود و امروز در ترکیب تیمش به مصاف تیم سابق می‌رود. شایان در بازی رفت مقابل پرسپولیس هم حضور داشت و عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت. با توجه به نبود گولسیانی و پورقاز، وی زوج احتامی طیبی در دفاع میانی است.

 

شجاع خلیل‌زاده

چهره‌های جذاب و جنجالی ال کلاسیکوی ایرانی

سوای اینکه سابق بر این بازیکن سپاهان بوده و به مصاف تیم سابقش می‌رود، همیشه حضورش در این بازی جنجالی بوده و یکی از پاهای ثابت حاشیه در این بازی است. او در دیدارهای پایانی فصل گذشته با چند بازیکن سپاهان درگیر شد و چالشی اساسی هم با سیاوش یزدانی داشت.

 

علیرضا بیرانوند

چهره‌های جذاب و جنجالی ال کلاسیکوی ایرانی

او هم حضورش مقابل سپاهان معمولاً جنجالی بوده و از کری خواندن برای حریف طلایی‌پوش ابایی نداشته است و در چند مقطع به صورت مستقیم و غیر مستقیم علیه باشگاه اصفهانی موضع گرفته است و جمله معروفش که بدون حمایت‌های بیرون نمی‌توانند ما را شکست دهند فصل گذشته خیلی سرو صدا کرد. او در بازی‌های قبلی حرکاتی با دست خطاب به تیم حریف نشان داد که از چشم دوربین‌ها هم دور نماند.

 

سعید آقایی

چهره‌های جذاب و جنجالی ال کلاسیکوی ایرانی

تصویری که در بازی رفت در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام گذاشت یک باره سر و صدای زیادی بپا کرد و در فضای مجازی انقدر دست به دست چرخید تا کمیته اخلاق را وارد قضیه کرد و شب بازی طی حکمی ضرب‌الاجلی از این دیدار محروم شد. حالا در بازی برگشت بدون شک او انگیزه‌های زیادی برابر سرخپوشان دارد.

 

مهدی کیانی

چهره‌های جذاب و جنجالی ال کلاسیکوی ایرانی

بازیکن جنگنده و متعصب سپاهان همیشه از حاشیه و درگیری لفظی با تیم حریف به دور بوده و تابحال کمتر مواردی این چنینی از او دیده شده است ولی خاص بودن بازی امروز برای او یادآوری آن پنالتی سرنوشت‌سازی است که در نیمه نهایی جام حذفی و در دقایق پایانی بازی از دست داد تا ورق برگردد و پرسپولیس با گلی که چند دقیقه بعد از آن به ثمر رساند راهی فینال شود.

 

محسن مسلمان

چهره‌های جذاب و جنجالی ال کلاسیکوی ایرانی

شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی سپاهان در بازی امروز ندارد مگر اینکه قلعه‌نویی طبق عادت بازی‌های این چنینی دست به تغییر عجیب و غریبی در ترکیب خود زده و تصمیم خاصی بگیرد. مسلمان مطلقاً عملکرد خوبی در دوران حضورش در سپاهان نداشته و حالا شانسش برای ترکیب اصلی طلایی‌پوشان از محمد کریمی جوان هم کمتر است ولی در صورت حضور در زمین چهره خاص بازی خواهد شد. اشتباه او در توپگیری زمانی که لباس ذوب آهن را مقابل پرسپولیس بر عهده داشت، واژه بازگشت ذهنی را وارد ادبیات فوتبال ایران کرد.

 

پیام نیازمند

چهره‌های جذاب و جنجالی ال کلاسیکوی ایرانی

معمولاً عملکرد قابل قبولی مقابل پرسپولیس داشته و اصلاً مطرح شدنش در فوتبال ایران به دلیل بازی مقابل این تیم با لباس پیکان بوده که با عملکرد درخشانش  همه او را شناختند و وعده ظهور یک ستاره جدید در دروازه‌بانی را به فوتبال ایران داد. چند روز پیش از بازی امروز بود که شایعه شد نیازمند قرار است جانشین بیرو در پرسپولیس در پایان فصل شود و این موضوع حضورش در بازی امروز را خاص تر می‌کند.

 

و اما کسانی که جایشان در بازی امروز خالی است:

 

جلال حسینی

کاپیتان با تجربه پرسپولیس سابقه حضور در سپاهان و 2 قهرمانی لیگ برتر با این تیم را دارد و دوران خوشی در لباس این تیم تجربه کرده است. حسینی فصل قبل در بازی رفت مورد تجلیل باشگاه اصفهانی هم قرار گرفت و امروز هم شاخص‌ترین غایب تیمش است.

 

کی‌روش استنلی

او در لباس ذوب‌آهن و سپاهان موفق شده دروازه پرسپولیس را باز کند و در بازی رفت این فصل هم گل زیبایی از راه دور وارد دروازه سرخپوشان کرد و می‌توانست چهره شاخص بازی امروز باشد ولی مصدومیت او را تبدیل به غایب بزرگ این دیدار کرد. استنلی چند مرتبه درگیری هم در بازی‌هایی که برابر پرسپولیس به میدان رفته داشته است و در نیمه نهایی جام حذفی با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد.

 

سیاوش یزدانی

او یک چالش جدی و همیشگی با بازیکنان پرسپولیس خصوصاً شجاع خلیل‌زاده داشت که این چالش را همراه با خودش به استقلال برد و در دربی رفت بازهم درگیری لفظی میان این دو نفر را شاهد بودیم. جای یزدانی در بازی امروز خالی است و آخرین حضورش در این دیدار منجر به گل به خودی شد که پرسپولیس را به فینال جام حذفی فرستاد و قهرمان این رقابت‌ها شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز